۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۸۱۸۷۹
رییس کمیته امداد امام خمینی:

نظام اسلامی به مدیر ساده زیست و صادق نیاز دارد

فتاح با بیان این‌که امروز نظام اسلامی به مدیر ساده زیست و صادق نیاز دارد که از مردم فاصله نگیرد، گفت: مشکلات امروز مردم در همه دولت ها بوده و همه جای دنیا نیز وجود دارد.
پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میانه اظهار داشت: کسانی که تنها ظاهری از انقلاب را شناختند، با هر نوسانی، ساز ناامیدی می زنند و با اجنبی ها هم نوا می شوند چون دل در گرو انقلاب ندارند.

وی با تأکید بر این‌که حفظ و حراست از انقلاب رسالت همگانی است، خاطرنشان کرد: اکنون زمان نق زدن و اظهار نگرانی نیست، بلکه وظیفه ما امید به پیروزی و تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم است.

فتاح با بیان این‌که در شرایط کنونی کشور شاهد صف آرایی تاریخی با دشمن هستیم و اهل دل نشانه های پیروزی را می بینند، تصریح کرد: به لطف خدا سیلی محکمی به صورت ترامپ و بدخواهان انقلاب خواهیم زد.

رییس کمیته امداد با بیان این‌که امروز نظام اسلامی به مدیر ساده و صادق نیاز دارد که از مردم فاصله نگیرد، افزود: مشکلات امروز مردم در همه دولت ها بوده و همه جای دنیا نیز وجود دارد.

وی با تأکید بر این‌که اختلاف سلایق سیاسی اصلا ایرادی ندارد و آنچه مهم است، سعه صدر و گذشت ما است، افزود: اکنون دولت در وسط میدان است و وظیفه همه خیرخواهان نظام این است که دولت را در این پیچ تاریخی کمک کنند.

فتاح ادامه داد: نمره مردم در مشکلات ماه های اخیر ۲۰ بود و بزرگواری کردند و مسؤولان باید حال مردم را مراعات کنند؛ پشت گرمی ما در کمیته امداد حمایت های دولت و مجلس است که شکر خدا این حمایت وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت ها و اقدامات کمیته امداد در سال های اخیر خاطرنشان کرد: یک ماه قبل که محضر رهبر انقلاب اسلامی از تدابیر امداد گزارش دادم و عرض کردم نگران اوضاع کشور نباشند، ایشان با جدیت فرمودند؛ من اصلا نگران نیستم./۹۳۵/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات