۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۸۱۸۷۶
حجت الاسلام سالک تأکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت عالی جوانان برای اداره کشور

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مسؤولان مجرب باید تجربه های خود را در اختیار نسل جوان انقلاب قرار دهند، گفت: اداره جامعه نیازمند مغزهای پخته و باتجربه است.
حجت الاسلام سالک

حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در مسؤولیت های کشور گفت: ما باید در جانشینی کسانی که بازنشسته می شوند از نسل دوم انقلاب استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امروز نسل دوم انقلاب اسلامی پختگی لازم برای در دست گرفتن مسؤولیت های کشور را به دست آورده است و می تواند در هنگام برخورد با مشکلات، جامعه را به خوبی مدیریت کنند.

حجت الاسلام سالک با اشاره به این که مسؤولان مجرب باید تجربه های خود را در اختیار نسل جوان انقلاب قرار دهند، ابراز داشت: اداره جامعه نیازمند مغزهای پخته و باتجربه است، زیرا اگر مسؤولان از تجربه کافی برخوردار نباشند، نمی توانند در برابر مشکلات از جامعه مراقبت کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که نسل دوم انقلاب باید زمام امور کشور را در دست بگیرند، یادآور شد: این افراد باید وارد عرصه شده و با بر عهده گرفتن مسؤولیت ها، کشور را به سوی پیشرفت هدایت کنند.

وی یادآور شد: یکی از مسائلی که باید مورد توجه مسؤولان امروزی قرار بگیرد این است که علاوه بر انجام مسؤولیت ها همواره بر انتقال تجاربشان به نسل جوان جامعه نیز اهتمام داشته و آن ها را مسؤولیت پذیر تربیت کنند./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات