۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۸۱۸۶۷
مسؤول بسیج طلاب خوزستان خبر داد؛

همکاری بسیج طلاب و حوزه علمیه در اربعین

مسؤول بسیج طلاب خوزستان گفت: حرکت های مختلفی از سوی بسیج طلاب و حوزه های علمیه همچون گفتمان سازی استکبارستیزی، اعزام مبلغ برای اقامه نماز جماعت و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، کار با کودک و نوجوان طی اربعین در کشور عراق صورت می گیرد.
اربعین نماد اتحاد

حجت الاسلام هادی استاد، مسؤول بسیج طلاب خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از شرکت 250 طلبه در قالب گردان رزمی تبلیغی طلاب بسیج سپاه حضرت ولی عصر(عج) در اجتماع 30 هزار نفری بسیجیان استان خوزستان خبر داد و گفت: این گردان متشکل از طلاب حوزه های علمیه اهواز بود البته یک گروهان نیز متشکل از طلاب شهرستانی در این اجتماع حضور پیدا کرد.

مسؤول بسیج طلاب خوزستان افزود: طلاب حاضر در اجتماع بسجیان، طلاب معممی هستند که دوره های تبلیغی را گذرانده و هم اکنون آماده فعالیت های در عرصه های مختلف تبلیغی می باشند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه یک گردان متشکل از خواهران طلبه را داریم، اظهار داشت: بنا به دلایلی تنها گردان برادران در اجتماع حضور پیدا کرد هر چند که تا 3 گردان طلبه می توانست در اجتماع 30 هزار نفری بسیجیان حضور پیدا کند.

حجت الاسلام استاد در رابطه با اربعین حسینی عنوان داشت: حرکت های مختلفی از سوی بسیج طلاب و حوزه های علمیه همچون گفتمان سازی استکبارستیزی، اعزام مبلغ برای اقامه نماز جماعت و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، کار با کودک و نوجوان را در کشور عراق خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه یکی از حوزه های علمیه موکب کودک و نوجوان را در عراق راه اندازی می کند، تصریح کرد: در مرز چذابه و شلمچه پایگاه های بسیج طلاب در حال آماده کردن مواکب هستند.

مسؤول بسیج طلاب خوزستان به دیدار بسیج طلاب خواهران با خانم های مجروح حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: در این دیدار که همسران شهدای مدافع حرم استان آنرا همراهی کردند با مادر شهید 4 ساله، محمدطه اقدامی دیداری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اعضای بسیج طلاب بر بالین مجروحان حادثه تروریستی در بیمارستان ها حضور پیدا کردند، اظهار داشت: اعضای بسیج طلاب در مراسم عزا و تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز حضور شرکت کردند ضمن اینکه دوستان فعال در فضای مجازی ندای مظلومیت این شهدای بزرگوار را به گوش همگان رساندند./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات