۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۸۱۸۶۵

بیانیه جامعه روحانيت كاشان در محکومیت تصويب قرار داد FATF

جامعه روحانيت كاشان در بيانيه اي اعلام كرد: استکبار جهاني در نظر دارد اين بار به بهانه مبارزه با پولشويي و تروريسم قوانيني را در داخل کشور عليه مصالح نظام و قدرت دفاعي کشور به تصويب برساند.
قرار داد FATF

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، جامعه روحانيت كاشان در بيانيه اي اعلام كرد: استکبار جهاني در نظر دارد اين بار به بهانه مبارزه با پولشويي و تروريسم قوانيني را در داخل کشور عليه مصالح نظام و قدرت دفاعي کشور به تصويب برساند.

متن بيانيه جامعه روحانيت كاشان به شرح زير است؛

بسمه تعالي:

بار ديگر ارکان تصميم گيري کشور من جمله مجلس شوراي اسلامي، شوراي نگهبان و مجمع تشخيص مصلحت نظام در آستانه آزموني بزرگ قرار گرفته اند تا از سرمايه هاي بزرگ انقلاب که حاصل خون شهيدان، ايثارگري رزمندگان و آزادگان سرافراز، پايداري مردم انقلابي و هميشه در صحنه ايران و رهبري هاي حکيمانه حضرت امام خميني ( قدس سره) و مقام معظم رهبري ( دام ظله ) بوده است، دفاع نمايند.

 بي شک استعمار جهاني که از آغازين روزهاي انقلاب درصدد فشار بر مردم و مسوولين بوده و از هر فرصتي براي ضربه زدن به نظام مقدس اسلامي استفاده کرده است و  امروز نيز تلاش دارد تا با استفاده از ابزارهاي بين المللي و افراد نفوذي در دستگاه هاي مهم و تصميم گير کشور، جمهوري اسلامي را تضعيف نموده و راه را براي براندازي نظام هموار نمايد.

 استکبار جهاني در نظر دارد اين بار به بهانه مبارزه با پولشويي و تروريسم قوانيني را در داخل کشور بر عليه مصالح نظام و قدرت دفاعي کشور به تصويب برساند. در همين راستا جامعه روحانيت کاشان ضمن احترام به مراجع قانوني و تصميم گير، به پيروي از رهنمودها و هشدارهاي مقام معظم رهبري ( دام ظله ) و مراجع عظام تقليد، از شوراي محترم نگهبان و مجمع تشخيص مصلحت نظام درخواست دارد در خصوص لايحه مربوطه، با دقت و شجاعت و براساس مصالح اسلامي و انقلابي تصميم مناسب اتخاذ نمايد تا به مصداق آيه شريفه « لن يجعل الله للکافرين علي المومنين سبيلا » زمينه براي تسلط غير مسلمانان بر مسلمانان فراهم نگردد./1307/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات