۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۸۱۸۵۷
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

پیاده‌روی اربعین نقشه‌های استکبار را نقش بر آب می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: عاشورا و پیاده‌روی اربعین حسینی نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌کند و پیام جهانی دارد.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی اظهار کرد: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی از اقدامات مهم، آموزنده و سازنده است که هر سال پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه این همایش به‌صورت راهپیمایی عظیم همه سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: مردم با عشق و علاقه به آستان مقدس امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس (ع) و شهدای کربلا این همایش را برگزار می‌کنند.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه همایش پیاده‌روی اربعین اقدامی خدایی است، اضافه کرد: مردم با وجود مشکلاتی که دارند و با مشکلاتی که در جریان این پیاده‌روی وجود دارد، این عظمت را همه ساله عاشقانه ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه همایش پیاده‌روی اربعین برای استکبار جهانی پیامی دارد، تصریح کرد: این پیام این است که شما هرچه نقشه می‌کشید و جان می‌کنید که با انقلاب اسلامی ایران درگیر شوید و نمی‌خواهید نظام جمهوری اسلامی وجود داشته باشد، ما عاشورایی و اربعینی و درنهایت حسینی هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه پیام دیگر مردم در همایش پیاده‌روی اربعین به استکبار این است که ما با عاشورا و اربعین نقشه‌های شما را نقش بر آب می‌کنیم، اضافه کرد: این پیام جهانی است و دنیا باید روی این پیام حساب باز کند.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه امیدواریم این همایش امسال هم مانند سال‌های گذشته باعظمت برگزار شود، تصریح کرد: در روزنامه خواندم که عراق دعوت‌نامه نوشته که ما پای شما را می‌بوسیم و منتظر حضور شما در عراق و در خدمت زائران حسینی هستیم و از شما دعوت می‌کنیم که در همایش اربعین شرکت کنید؛ ما هم خدمت‌گزار شما هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که امسال هم عظمت این پیاده‌روی از سال‌های گذشته بیشتر باشد و همه زائران حسینی به سلامتی به وطن خود برگردند.

منبع: فارس

ارسال نظرات