۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۸۱۸۵۰

وکلای ملت از عوامل حج ۹۷ تقدیر کردند

۱۸۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های صورت گرفته شده در حج سال ۹۷ تشکر و قدردانی کردند.
مکه مکرمه کعبه حج

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رییسه پارلمان امروز چهارشنبه ۱۸ مهر سال ۹۷ بیانیه‌ای را در صحن علنی پارلمان قرائت کرد که مضمون آن تشکر و قدردانی از تمام دست اندرکاران حج سال ۹۷ بود.

متن بیانیه ۱۸۰ نفر از وکلای ملت به شرح ذیل است:

مناسبت نورانی حج، میراث گرانقدر از حرکت توحیدی انبیای الهی در طول تاریخ بشر است. عرصه‌ای که جلوه‌ای از شوق بندگی و توجه کامل انسان به مبدأ لایزال هستی بوده و بارقه‌ای از محشر کبری است.

علیرغم تمام دشمنی‌ها و موانع جهت حضور جمهوری اسلامی ایران به عنوان میراث‌دار واقعی اسلام ناب محمدی، تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری همواره بر حضور عزتمندانه همراه با کرامت و امنیت حجاج ایران اسلامی در این عمل عبادی و سیاسی بوده است.

حج امسال حقیقتاً در محتوا و تشریفات جزو مناسک به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همت والا و تلاش های صورت گرفته و مدیریت جهادی، بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حجم و زیارت و عوامل حج که موجب انجام حج عزتمندانه همراه با کرامت 86 هزار زائر ایران اسلامی شدند، تقدیر و تشکر می کنیم، امیدواریم در هر سال شکوه و عزت حج ابراهیمی با تبلور بیشتری از گذشته به دنیا نمایش داده شود./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات