۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۵۸۱۸۲۶
سردار کوثری در گفت وگو با رسا:

عده ای با القای وجود بن بست برای دشمن خوش رقصی می کنند| مسؤولان ما می توانیم را باور کنند

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه القای وجود «بن بست» برای کشور را ناشی از ضعف و سستی برخی مسؤولان دانست و گفت: برخی با القای وجود «بن بست» در جامعه برای بیگانگان خوش رقصی می کنند.
سردار اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله

سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که برخی افراد از ترس از دست دادن پست و مقام خود از جوان گرایی می هراسند، گفت: قوانین باید به گونه ای باشد که کسی خیال نکند اگر در جایی مشغول به کار است، این پست دائماً در اختیار او خواهد بود.

وی ادامه داد: جوانان ما در برهه های مختلفی از انقلاب اسلامی نشان داده اند که از توانایی های بسیاری برخوردار هستند، بنابراین نباید ظرفیت آن ها نادیده گرفته شود.

سردار کوثری با ابراز خرسندی از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان، این قانون را گامی در جهت جوانگرایی دانست و ابراز کرد: این نوع قوانین باید گسترش پیدا کند تا جوانان بتوانند وارد عرصه های مختلف شوند و سطح کشور را از نظر علمی و معنوی ارتقا بخشند، زیرا وابستگی ها و دنیاطلبی جوانان بسیار کمتر است.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه به الزامات شکست تحریم ها اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین الزامات این است که مسؤولان باور کنند می توانند به آمریکا سیلی بزنند؛ متأسفانه برخی مسؤولان که تنها به غرب توجه و تکیه دارند، خیال می کنند تنها راه حل مشکلات، دست دراز کردن به سوی غربی ها است و برای همین از ظرفیت های داخلی غافل می شوند.

وی اضافه کرد: اگر به ظرفیت های داخلی متکی باشیم، شکی نیست که تحریم ها را شکست داده و پیشرفت های بسیاری خواهیم داشت.

سردار کوثری اتحاد، ایستادگی و مقاومت مردم را از مصادیق عظمت، اقتدار و شکست ناپذیری جمهوری اسلامی برشمرد و مطرح کرد: مردم ایران با هوشمندی، هوشیاری و ولایتمداری به نظام اسلامی پایبند هستند و در مقاطع مختلف این ایستادگی و مقاومت را نشان داده اند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه القای وجود «بن بست» برای کشور را ناشی از ضعف و سستی برخی مسؤولان دانست و گفت: برخی با القای این که در جامعه «بن بست» وجود دارد می خواهند برای بیگانگان خوش رقصی کنند؛ این افراد اعتقادی به «ما می توانیم» ندارند و برای همین می خواهند ملت ایران را وابسته با غرب نشان دهند و باید گفت که مردم ما این را به هیچ وجه نمی پذیرند./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات