۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۸۱۸۲۳
رییس کل دادگستری استان قزوین:

دشمن به دنبال ترویج عرفان‌های کاذب است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: دشمن به دنبال ترویج فرهنگ‌های پوشالی، پوچ و عرفان‌های کاذب است تا جهان و نسل جدید با فرهنگ ناب حسینی و مکتب سرخ عاشورا آشنا نشوند.
حجت الاسلام نورالله قدرتی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نورالله قدرتی در دیدار با مردم شریف قزوین که در مسجد جامع روستای دیال آباد برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران 40 با هشیاری کامل و بصیرت در مقابل حیله‌های دشمن ایستادگی کردند و به آنها اجازه برپایی جنگ‌ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را ندادند و امروزه دشمن به دنبال برپایی جنگ اقتصادی است که باز هم با هوشیاری مردم از این بحران عبور می‌کنیم.

وی افزود: بصیرت افزایی جامعه در پیروی از نهضت و اهداف کربلا رقم می‌خورد چرا که دشمن به عنوان یک مانع، تلاش به تحریف و مخالفت با این نهضت داشت تا اجازه ندهد مردم پیام عاشورا و امام حسین(ع) را درک کنند.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز نیز دشمن در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است اما مبارزه و ایستادگی در راستای حفاظت از دین و انقلاب جزو اعتقادات وباورهای ملت ایران بوده و باقدرت ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ عاشورایی است چرا که این فرهنگ در مقابله با دنیای استکبار تاثیر داشته و دشمن به دنبال ترویج فرهنگ‌های پوشالی، پوچ و عرفان‌های کاذب است تا جهان و نسل جدید با فرهنگ ناب حسینی و مکتب سرخ عاشورا آشنا نشوند.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: مشکلات موجود دردنیای امروزه برخی ازدوران حکومت شاهنشاهی به‌جا مانده که زمان زیادی برای حذف آن از افکار مردم نیاز است و عامل دیگر بروز بحران‌ها عدم مسئولیت‌پذیری و کاستی‌های مسئولان در بخش های مختلف اقتصادی، بیمه ای، بانکی، گمرکی و غیره است که باید مسئولان اهتمام ورزند.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: دشمن برای دستیابی به اهداف خود از طریق فضای مسموم مجازی به دنبال ایجاد ضعف در باور و اعتقادات عمیق برگرفته از دین اسلام و اهل بیت جوانان ما است و همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند باید نگاه ویژه‌ای به جوانان داشته و از آنها حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن با حمایت از گروه های کمونیستی مدافع آزادیدروغین و حقوق بشر، وهابیت،  بابی گری در تلاش است تا افکار جوانان را به سمت فرهنگ مادی گری غرب متمایل کرده تا به اهداف زیاده‌خواهانه خود دست یابند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات