۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۸۱۷۸۷
سعیدی:

دولت به داد کامیون داران برسد

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی مشکلات کامیون داران در کشور را برآمده از عدم وجود متولی مشخص برای پیگیری امور در بدنه دولت دانست.
زهرا سعیدی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۱۸ مهر سال ۹۷ در نطق میان دستور خود در صحن علنی پارلمان گفت: به مدت دو هفته است که در صحن پارلمان تلاش می‌کنم از مشکلات کامیون داران مظلوم کشور بگویم اما این مجال میسر نمی‌شود.

وی تاکید کرد: بدون شک یکی از مهم‌ترین مسائل و مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد، مسأله کامیون داران است. این قشر زحمت‌کش ۲۰ روز است که با نجابت تمام و به دور از سیاسی کاری در حال اعتراض هستند، اما هیچ کسی به اعتراض آنها توجه نمی‌کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم توجه به مشکلات رانندگان گفت: متاسفانه در قبال صبوری و زحمت کامیون داران، هیچ تلاشی صورت نگرفته و مشکلات آنها همچنان پابرجا است.

وی با انتقاد شدید از عدم وجود متولی مشخص در بدنه دولت، اظهار داشت: متاسفانه کامیون داران بین وزارت راه، وزارت جهاد و وزارت کشور پاسکاری می‌شوند و هیچ مسؤولی از دولتمردان فریاد آنها را نمی‌شنود.

سعیدی تصریح کرد: برخی از افراد از هزینه‌های زندگی کامیون داران با خبر نیستند، امروز یک قلم تعمیر در کامیون هزینه بسیار زیادی بر زندگی کامیون داران تحمیل می‌کند. بنده از دولت درخواست می‌کنم به سرعت یک متولی را برای رفع مشکلات این قشر مظلوم انتخاب و معرفی کند.

وی با تمجید از صبوری رانندگان و کامیون داران، یادآور شد: لازم است به تمام مسؤولان یادآوری کنم که، کامیون داران در سرما و گرما و شرایط بحرانی و دفاع مقدس پای مملکت خود ایستادند و در جاده‌ها مجاهدانه تلاش کردند.

سعیدی با تبریک هفته نیروی انتظامی نیز، گفت: از تمام تلاش‌های پرسنل فداکار نیروی انتظامی تشکر می‌کنم و از شوراهای تامین تقاضا دارم در مقابل اعتراضات کامیون داران سعه صدر بیشتری نشان دهند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: وضعیت آب و محیط زیست در استان اصفهان فاجعه‌بار شده و همچنان سازمان محیط زیست به این موضوع بی تفاوت است. امیدوارم خود رییس جمهور به این امر ورود و مشکلات را حل کند./۸۵۶/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات