۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۸۱۶۷۹
فرمانده سپاه ثارالله شیراز:

مسؤولان از مناطق محروم بازدید کنند

فرمانده سپاه ثارالله شیراز با بیان اینکه مسؤولان از مناطق محروم بیشتر بازدید کنند، گفت: بازدید از این مناطق باید در اولویت آنان باشد و در وضعیت موجود التیام بخش درد مردم باشند.
تهیه و توزیع غذای نذری گروه های جهادی در مناطق محروم در ماه محرم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله شیراز، سرهنگ زارعی در دیدار از منطقه محروم رکن آباد شیراز اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که در حد بضاعت از محرومیت در این مناطق کاسته شود.

وی با تاکید بر اینکه در مسائل ارزشی باید نگاهمان نگاه ارزشی باشد و سرکشی به مناطق محروم در دستور کار مسئولان استان باشد خاطرنشان کرد: توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و خانواده‌های شهدا مورد تاکید نظام و مسئولان است و اساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی نیز توجه به مستضعفین ومحرومین بود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) بیان کرد: در حوزه‌های فرهنگی تهدیدها و آسیب‌های متعددی جامعه ما را تهدید می‌کند که جوانان ما باید بیش از پیش، این آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال کنند. از مسئولان می‌خواهیم به خواسته های مردم توجه‌کنند و هنگامی که به مسئولیتی رسیدند آنها را فراموش نکنند، به مناطق مختلف سرکشی کرده و از نزدیک مشکلات مردم را لمس کنند.

وی به اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: این اردوها برکات و ثمرات زیادی دارد و در این اردوها چند هدف از  جهاد با نفس، تربیت‌ نیروی ‌متعهد، متخصص و هم تراز برای آینده انقلاب اسلامی ایران، نقش آفرینی و کمک به حل مشکلات نظام، رفع برخی از معضلات و مشکلات مناطق محروم، آمادگی برای مبارزه در راه آرمان‌های انقلاب، پالایش فردی جهادگران، فرهنگ سازی، خدمت‌رسانی بی منت به مردم مناطق محروم وکم برخوردار دنبال می‌شود.

براساس این گزارش، سرهنگ زارعی پس از بازدید از پروژه‌های محرومیت زدایی منازل نیازمندان از انجام فعالیت‌های عام المنفعه از جمله عکاسی و چاپ فوری 6 قطعه عکس 3 در 4 به صورت رایگان، مشاوره ازدواج ، طلاق، اعتیاد، مشاوره تحصیلی و مشاوره نحوه چگونگی برخوردهای مسالمت‌آمیز با کودکان جهت تربیت آنها و همچنین ارائه ویزیت و نسخه رایگان طب سنتی و اسلامی به صورت رایگان به مردم نیز بازدید کرد.

ارسال نظرات