۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۸۱۶۵۰
اسدی کرم در گفت‌وگو با رسا:

وحدت و اتکا به داخل شاه کلید پیروزی در جنگ اقتصادی است

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی معتقد است در شرایط جنگ اقتصادی باید به تمام ظرفیت‌های داخلی اتکا کرد و با وحدت در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرد.
علی اسدی کرم

علی اسدی کرم نماینده مردم شهر بابک و عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره راه‌حل برون رفت از جنگ اقتصادی کنونی گفت: امیدوار هستیم مسائل و مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد، با یک سازماندهی منظم و کارآمد از سوی هر سه قوه برطرف شود.

وی ادامه داد: دولت در پیشانی تحقق خواسته‌های مردم قرار دارد، البته در کنار دولت نباید از نقش حمایتی سایر قوا و همچنین دستگاه‌های مختلف اجرایی غافل شد.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به منابع داخلی ابراز داشت: لازم است که به نیروها و ظرفیت‌های داخلی بیش از پیش توجه کرد. امروز کشور در وضعیتی قرار دارد که منابع و نیروهای داخلی آن می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

عضو کمیسیون صنایع پارلمان تصریح کرد: شاه کلید برون رفت از مشکلات کنونی در کشور بدون شک امر «وحدت» است. در زمان جنگ نیز شاهد بودیم که تمام مردم و مسؤولان ذیل یک فرماندهی واحد و با هدف مشترک تمام کارها را به پیش بردند.

وی ادامه داد: پرداختن به اختلافات و بسط و گسترش دادن آن به سطح جامعه، هیچ سودی برای نظام اسلامی ما ندارد. امروز اختلاف افکنی‌ها باعث شده است که کشور از مسیر اصلی خود دور شود.

اسدی کرم با یادآوری نقش مداخله جویانه ایالات متحده آمریکا بیان داشت: در زمانی که آمریکا با تمام قوا قصد ضربه زدن به کشور ما را دارد، به هیچ عنوان نباید با ایجاد اختلاف داخلی به مشکلات بیفزاییم.

وی در پاسخ به این پرسش که خروجی جلسات مشترک سران قوا تا کنون چه نتایجی را داشته است، گفت: امروز دشمن برنامه‌های خود را به روز و با ساز و کار جدید بر کشور ما تحمیل می‌کند. اگر به مسائلی که در سه ماه اخیر در کشور رخ داده است توجه کنیم خواهیم دانست که هر هفته یک برنامه جدید از سوی دشمن پی ریزی شده است.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعا در این فضا لازم است تمام جلساتی که برای جنگ اقتصادی در کشور تشکیل می‌‎شود، باید خروجی و تصمیم‌سازی به فراخور مشکلات روز تبین شود. زیرا در شرایط جنگی اگر از تصمیمات لحظه‌ای و به روز غافل شویم، قطعا بازنده میدان خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که نقش حوزویان و مساجد در مقابله با جنگ اقتصادی کنونی چقدر مهم است، اظهار داشت: بدون شک نقش راهبردی حوزویان و منابر سخنرانی در کشور بسیار پررنگ است. امروز علما و حوزویان می‌توانند فارغ از تمام دیدگاه‌های موجود با سخنان خود اختلافات را در کشور کاهش دهند. قطعا ایجاد یک خرد جمعی از سوی علما در شرایط کنونی بسیار لازم به نظر می‌رسد.

اسدی کرم در پایان گفت: مساجد و منابر سخنرانی در کشور باید به تریبونی تبدیل شوند که مردم را به حمایت از مسؤولان دلسوز و پشتیبانی از نظام تشویق کند./856/
ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات