۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۸۱۶۳۲
استاد حوزه علمیه کرمان:

قرارداد FATF راه را برای ورود دشمن به کشور باز می کند

استاد حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که قرارداد FATF راه را برای ورود دشمن به کشور باز می کند، گفت: دشمن در کشور به دنبال از بین بردن قدرت دفاعی ایران است.
FATF

حجت الاسلام محمد هدایتی نسب استاد حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با به تصویب رسیدن قرارداد FATF، گفت: هدف دشمن از قراردادهایی همچونFATF از بین بردن قدرت دفایی کشور است.

وی افزود: بهانه کردن قرارداد FATF همچون برجامی بوده که رهبر انقلاب در سخنرانی های خود بیان کردند که من به این کارها خوشبین نیستم.

حجت الاسلام هدایتی نسب با بیان این که مسؤولان در کارهای خود گوش به فرمان رهبر انقلاب بدهند، ابراز داشت: به تجربه ثابت شده است که هر حرفی را رهبر انقلاب در رابطه با کشور زده، همان محقق شده است و دولت مردان سعی کنند در کارهای خود به فرامین رهبر انقلاب گوش دهند.

استاد حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که قرارداد FATF راه را برای ورود دشمن به کشور باز می کند، خاطرنشان کرد: دشمن در کشور به دنبال از بین بردن قدرت دفاعی ایران است و دشمن می خواهد از راه قرارداد FATF به قدرت دفاعی کشور تسلط پیدا کند.

وی اظهار داشت: دشمنی همچون آمریکا به فکر منافع خود در خاورمیانه بوده و هیچ وقت به فکر کشورهای دیگر نیست و هدفش از بودن در منطقه افزون بر نفع بردن تأمین امنیت اسرائیل غاصب است.

حجت الاسلام هدایتی نسب با توجه به این که وجود رهبر انقلاب بالاترین نعمت برای کشور محسوب می شود، بیان داشت: مسؤولان سعی کنند از تجربیات گذشه استفاده کنند که آمریکا و دشمنان هیچ وقت قابل اعتماد نیستند و کشور ایران نباید به راحتی اسناد کشور را در اختیار آن ها قرار دهد./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات