۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۸۱۶۱۲
استاد حوزه علمیه:

نگاه به خارج جلوی پیشرفت کشور را می گیرد

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که نگاه به خارج، جلوی پیشرفت کشور را می گیرد، گفت: مسؤولان باید به توانایی های جوانان با تجربه و انقلابی اعتماد کنند و بدانند که تنها راه نجات از مشکلات تکیه به توان داخلی است.
دشمن

حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به قراردادهایی که در مجلس امضا می شوند، اظهار کرد: مردم ما نسبت به فعالیت های نمایندگان مجلس آگاه هستند.

استاد درس خارج استان کرمان با توجه به این که نمایندگان مجلس نقش زیادی در پیشرفت کشور دارند، خاطرنشان کرد: نمایندگان و شورای نگهبان باید قانون هایی را تصویب کنند که ضرری برای کشور نداشته باشد و کشور در حال پیشرفت قرار بگیرد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه کرمان با اشاره به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، تصریح کرد: تنها و تنها راه علاج مشکلات اعم از اقتصادی، فرهنگی و رسیدن به قله عزت ملی تکیه کردن به تمام توانایی های داخلی است.

وی با بیان این که نگاه به خارج، جلوی پیشرفت کشور را می گیرد، گفت: مسؤولان باید به توانایی های جوانان با تجربه و انقلابی اعتماد کنند و بدانند که تنها راه نجات از مشکلات تکیه به توان داخلی است./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات