۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۸۱۶۱۰
امام جمعه اندوهجرد:

عمل نکردن به رهنمودهای رهبری به ضرر کشور تمام می شود

حجت الاسلام آقا مولایی با بیان اینکه رهنمودهای رهبر انقلاب دارو و درمان برای همه بیماری های لاعلاج است، گفت: بعضی از مسؤولان به رهنمودهای رهبر انقلاب گوش نمی دهند و این به ضرر کشور تمام می شود.
FATF اف ای تی اف

حجت الاسلام رضا آقا مولایی امام جمعه اندوهجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به قرار داد FATF، اظهار کرد: ادعای برجام از سوی مسؤولان فقط به یک شعار تبدیل شده اما در ظاهر و باطن کاری برای کشور ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری دارو و درمان برای همه بیماری های لاعلاج است، تصریح کرد: بعضی از مسؤولان دولت به رهنمودهای رهبر انقلاب گوش نمی دهند و این به ضرر کشور تمام می شود.

حجت الاسلام آقا مولایی با توجه به این که در بحث برجام گوش به حرف رهبر نکردند و در این سند هم متاسفانه همچون برجام عمل می شود، خاطرنشان کرد: قرارداد FATF سبب می شود که اطلاعات کشور به دست دشمن بیفتد.

وی اظهار داشت: مسؤولانی که قرارداد FATF را در صحن علنی مجلس امضا کرده اند باید پاسخگوی ضررهایی باشند که به دنبال این قرار داد در کشور ایجاد می شود.

امام جمعه اندوهجرد در پایان گفت: مجلس و شواری نگهبان باید قانون هایی را تصویب کنند که به ضرر کشور نبوده و جایی برای سوء استفاده های دشمن نباشد./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات