۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۸۱۵۸۳
رییس پلیس راه ایلام خبر داد؛

خدمت رسانی در مسیرهای ۵ گانه اربعین از سوی پلیس راه ایلام

رییس پلیس راه ایلام از خدمت رسانی در مسیرهای ۵ گانه اربعین از سوی پلیس راه ایلام خبر داد.
اربعین تبلور فضائل انسانی است

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: به منظور اجرای هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی (ع)، پلیس راه استان با هماهنگی و همکاری دستگاه های خدمت رسان در مسیرهای ۵ گانه اربعین(مهران-سرابله-دهلران-ملکشاهی و ایوان)نسبت به استقرارهای ایستگاههای امدادی در محل های ایمن اقدام کرده است.

وی به رانندگانی که قصد تردد در این ایام را داشته توصیه کرد: با توجه به افزایش سفرها و حجم بالای ترافیک بخصوص در مسیر مهران و سرابله قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رییس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیر ایلام به مهران دارای یکنواختی مسیر نبوده و دارای نقاط ضعفی می باشد، لذا می طلبد که رانندگان محترم با رعایت صبر و حوصله، پرهیز از عجله و شتاب بی مورد و رعایت سرعت مطمئنه و توجه به هشدارهای پلیسی رانندگی کنند تا شاهد حوادث دلخراش رانندگی در این ایام نباشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه علت بیشتر تصادفات اربعین سال گذشته خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده، لذا می طلبد که رانندگان در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی سریعا در محلی ایمن خودروی خود را پارک کرده و با پیاده شدن از خودرو و رفع خستگی و بدست آوردن هوشیاری کامل سپس نسبت به رانندگی در ادامه مسیر اقدام کنند.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: پلیس راه انتظامی استان ایلام در نظر دارد در اربعین امسال علاوه بر استفاده از تیمهای خودرویی جهت روان سازی ترافیک و گره های ترافیکی از گشت های موتوری در مسیر ایلام به مهران استفاده کند تا ان شاءالله شاهد اجرای هرچه باشکوه تر این کنگره عظیم در استان ایلام باشیم.

منبع: مهر

ارسال نظرات