۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۸۱۵۷۶
استاد حوزه علمیه قم:

اعتماد به وعده های آمریکا حماقت یا خیانت است

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: افرادی ساده انگار و خوش باور بر این باورند که خوی سبوعیت و طینت آمریکایی ها در این سال ها تغییر یافته و رفتار آن ها نسبت به ایران اسلامی منعطف شده، در صورتی که انعطاف آن ها هم از روی دشمنی است.
حجت الاسلام رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر رئیس مؤسسه نور ایمان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: هر مسؤولی که به وعده های سر خرمن آمریکا اعتماد کند احمق یا خائن است.

وی ادامه داد: افرادی ساده انگار و خوش باور بر این باورند که خوی سبوعیت و طینت آمریکایی ها در این سال ها تغییر یافته و رفتار آن ها نسبت به ایران اسلامی منعطف شده، در صورتی که انعطاف آن ها هم از روی دشمنی است.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب قم تصریح کرد: آمریکا در طول انقلاب اسلامی مرتب آزموده شده و همیشه در این آزمون  ها نمره منفی داشته است.

وی با اشاره به پیشینه خیانت های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: کودتای 28 مرداد، حمله به هواپیمای مسافربری، جنگ تحمیلی، حمایت از منافقین، جنگ اقتصادی و فرهنگی از جمله کارهایی است که در کارنامه شوم آن ها برای ملت ایران ثبت شده است.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: آمریکایی ها همواره سد راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بوده، تا جایی که در این راستا دانشمندان و متخصصان ما را هم ترور کردند.

وی افزود: آمریکایی ها با طبل ایران هراسی دولت های منطقه و جهان را از مراوده و ارتباط با ما منع کرده تا علی رغم تحریم های خود فشار بیشتری را به دولت و ملت ایران اسلامی آورند.

حجت الاسلام رضوی گفت: نزدیکی به آمریکا به منزله نزدیکی به مار خوش خط و خالی است که همواره با فریب ما به فکر از بین بردن ایران اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه از مسیر پیشرفت و توسعه خود باز نمانده و علی رغم همه تحریم ها و تهدیدها به راه خود که همان عدالت و آزادی بوده ادامه خواهد داد./979/ت303/ب1

ارسال نظرات