۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۸۱۴۳۴
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مشارکت سازمان‌ها در ارتقای امنیت تکلیف همگان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همکاری و مشارکت تمام سازمان‌ها با پشتیبانی و مشارکت و همراهی مردم در ارتقای امنیت، تکلیفی برای همگان است.
آیت الله دری نجف آبادی | مراسم سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) در خمین

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در مراسم صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته ناجا، با تبریک فرا رسیدن هفته به سبزپوشان نیروی انتظامی گفت: امروزه عزم و اراده و انگیزه دینی، آمادگی، ایثار، زمان‌شناسی، تخصص، عزت و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر و پرافتخار است.

وی تصریح کرد: همکاری و مشارکت تمامی سازمان‌ها با پشتیبانی و مشارکت و همراهی مردم در ارتقاء امنیت، تکلیفی برای همگان است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: امروزه باید فرصت‌ها را به درستی شناخت و از آن بهره جست و با شناسایی چالش‌ها نیز برای مقابله با آن آمادگی داشت.

امام‌جمعه اراک تحقق امنیت در کشور را منوط به استفاده از تمامی ارکان و ظرفیت‌ها دانست و ادامه داد: به هر میزان که تهدیدها شکل، رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد موضوع امنیت نیز تعاریف و شرایط مختلفی را شامل می‌شود که باید برای آن تلاش کرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه مسئولان امنیتی باید نسبت به مسائل حساسیت و دیدی وسیع داشته باشند، خاطرنشان کرد:  افزایش و توسعه و تقویت امید، افزایش نشاط اجتماعی و اثبات ایستادگی در مقابل مشکلات و مسائل وظیفه مردم و مسئولان امنیتی است.

وی خواستار حرکت همگانی در راستای تقویت امنیت نظام و کشور شد و بیان داشت: زمانی که دشمن اقتدار ملی را شاهد باشد قطعاً از توطئه‌های خود عقب‌نشینی خواهد کرد.

کشف ۳۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: امروزه نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای امنیتی و نظامی تلاش دارند امنیتی در خور شأن و منزلت مردم ایران‌زمین را به بهترین شکل مهیا کنند.

سردار کیومرث عزیزی کشف ۳۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق و افزایش ۹۹ درصدی کشفیات کالای قاچاق، کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر، دستگیری ۸ هزار و ۷۰۰ نفر از قاچاقچیان، خرده‌فروشان و معتادان متجاهر و خدمات‌رسانی در ۲۴۳ هزار تماس عملیاتی در مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ را گوشه‌ای از اقدامات پلیس در نیمسال نخست برشمرد.

وی همچنین از رشد 99 درصدی کشف کالای قاچاق در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: در راستای کشف کالای قاچاق در استان به ارزش 334 میلیارد ریال تاکنون 700 نفر دستگیر و 675 پرونده نیز تشکیل شده است.

منبع: فارس

ارسال نظرات