۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۵۸۱۴۳۳
وزیر اطلاعات:

مسؤولان با خدمت‌رسانی بی‌منت مشکلات مردم را مرتفع کنند

وزیر اطلاعات با بیان اینکه حفظ کرامت، خمیرمایه عزت انسان است، گفت: مسؤولان باید با خدمت بی منت از این فرصت برای گره گشایی از مشکلات مردم و ارتقاء جایگاه معنوی خود استفاده کنند.
حجت الاسلام علوی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت وزارت اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در جلسه فوق العاده شورای اداری استان کرمان و مراسم تکریم و معارفه مدیر کل سابق و جدید اطلاعات استان کرمان با تقدیر از تلاش های مسئولان استان کرمان به ویژه شورای تأمین در ارتقاء امنیت و آسایش مردم اظهار کرد: توفیق خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی افتخاری سترگ برای مسئولان است.

وی افزود: امتیاز فرهنگ قرآن در مقایسه با دموکراسی غربی در اختصاص حکومت برای مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه حفظ کرامت، خمیرمایه عزت انسان است، تصریح کرد: مسئولان باید با خدمت بی منت از این فرصت برای گره گشایی از مشکلات مردم و ارتقاء جایگاه معنوی خود استفاده کنند.

وزیر اطلاعات تأمین امنیت حق آحاد جامعه و اجرای عدالت را موجب پایداری حق و مأیوس شدن دشمنان دانست و افزود: مسئولان نظام اسلامی باید در چارچوب شرع، قانون و اخلاق به مردم خدمت رسانی کنند تا موجبات رضایتمندی آنان فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تلاش های مدیرکل سابق اداره کل اطلاعات استان کرمان در پنج سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت مجموعه تلاش های انجام شده موجب همدلی و همیاری همه بخش ها و ارتقاء امنیت پایدار در استان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی از عملکرد مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان تقدیر و مدیرکل جدید را معرفی و منصوب کرد و از مسئولان استان خواست تا همدلی و همکاری سابق را با مدیرکل جدید نیز داشته باشند.

شایان ذکر است وزیر اطلاعات همچنین با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با وی گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی در این دیدار گفت: آماده همکاری در جهت پیشبرد کارها و انجام خدمت هستیم.

امام جمعه کرمان نیز با قدردانی از حضور وزیر اطلاعات عنوان کرد: مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان زحمات زیادی کشیدند.

ارسال نظرات