۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۸۱۴۲۹
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

بسیجیان پاسخ ترامپ را دادند/ ایران به کسی باج نمی‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بسیجیان پاسخ حرف‌های غلط ترامپ را دادند، گفت: ایران به کسی باج نمی‌دهد و دشمنان هم این را می‌دانند.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی با اشاره به اجتماع بزرگ بسیجیان اظهار کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر کشور به ویژه دیدار 100هزار بسیجی در ورزشگاه آزادی با مقام معظم رهبری پیام‌های زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه شهدای دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس عظمت و اقتدار ایران اسلامی را بین ما به ارث گذاشتند، تصریح کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان جواب حرف‌های غلط ترامپ را داد.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه بسیجیان در این اجتماع گفتند که ما عاشورایی هستیم و از دشمن نمی‌ترسیم، اضافه کرد: آنها شعار «هیهات منه ذله» امام حسین (ع) را زنده کردند و گفتند که با ندای امام خود زندگی می‌کنیم و طی 40 سال این ندا را علیه استکبار جهانی سرداده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران 40 ساله شده است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران درخت تنومندی شده است که هیچ طوفانی حتی یک برگ آن را نمی‌تواند تکان دهد؛ چه برسد به خود درخت.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه اگر دشمنان خیال می‌کنند که انقلاب اسلامی ایران ظرف چند ماه شکست خواهد خورد در خیال باطل خود هستند، افزود: 30 سال و 300 سال دیگر هم این درخت تنومند تکانی نمی‌خورد و از بین نمی‌رود و از بین رفتنی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه این آرزویی بوده که رؤسای جمهوری آمریکا همیشه داشته‌اند، تصریح کرد: رؤسای دولت‌های مختلف آمریکا، آرزوی شکست نظام جمهوری اسلامی را داشتند؛ اما به گور بردند.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند انقلاب اسلامی ایران شکست‌ناپذیر بوده و دشمن را بارها شکست داده است، اضافه کرد: ایران شکست نخواهد خورد و انقلاب ایران ماندنی است و به کسی باج نمی‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا تسلیم شدن ما را می‌خواهد، اظهار کرد: هرگز ایران انقلابی و عاشورایی برابر دشمن تسلیم نخواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظرات