۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۸۱۴۱۲
نماینده مردم سلماس در مجلس:

مردم نگران موج جدید تحریم‌ها نباشند

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۳ آبان ماه تحریم هایی علیه ایران آغاز خواهند شد اما مردم نگران نباشند چرا که به اندازه کافی دلار و ریال وجود داشته و به خوبی این وضعیت را کنترل خواهیم کرد.
تحریم

به گزارش خبرگزاری رسا، شهروز برزگر کلشانی در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلماس اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور به مدیران با تجربه و با انگیزه نیاز داشته تا در این شرایط بتواند وضعیت را به خوبی تحت کنترل قرار دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه مدرسه سازی در روستاهای شهرستان سلماس از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده و باید بیش از این به بخش مدرسه سازی در روستا توجه می شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی: مدیران بخشی از حکومت بوده و اجرای عدالت جزئی از رکن های اساسی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و از سوی دیگر اجرای عدالت نیز باید در سرلوحه اقدامات مدیران قرار بگیرد و باید خدمت صادقانه و خالصانه به مردم در چارچوب قانون انجام دهد.

وی گفت: مدیران باید به دور از وابستگی به سیاست و احزاب ها برای خدمت به مردم بپردازند در غیر این صورت آموزش و پرورش آسیب خواهد دید.

برزگر افزود: در نظام دموکراسی افراد به دور از تنش و فشارهای سیاسی باید فعالیت و ملزومات توسعه شهر را فراهم کنند چون در این صورت مدیران لایق و کار بلد روی کار خواهند آمد.

وی ادامه داد: کاستی و‌ کمبودهای موجود در آموزش و پرورش باید بررسی و برطرف شوند و تصمیماتی که در استان و کشور گرفته می شود باید در شهرستان عملی شود.

نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی افزود: با برنامه ریزی هایی که از طرف مدیریت آموزش و پرورش انجام می گیرد انتظار می رود درصد قبولی دانش آموزان سلماسی در کنکور سال ۹۸ افزایش یافته در دانشگاه های معتبر کشوری قبول شوند.

وی بیان کرد: چندین مدارس سلماس نیاز به بازسازی و تخریب دارند و در این زمینه از خیرین دعوت‌ می شود در جهت فراهم سازی این موارد اقدام کنند.

برزگر ادامه داد: دشمن از ۱۳ آبان ماه تحریم هایی را آغاز خواهند شد اما مردم نگران نباشند چرا که به اندازه کافی دلار و ریال وجود داشته و به خوبی این وضعیت را کنترل خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم ۱۸۰ میلیارد دلار در خانه هایشان دلار دارند و آمریکا با هدف آغاز جنگ سخت اقتصادی قصد دارد وضعیت اقتصادی کشور را با مشکل مواجه کند.

منبع: فارس

ارسال نظرات