۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۵۸۱۳۸۱
کریمی قدوسی:

خائنان در پی تضعیف ارکان اقتدار انقلاب هستند

نماینده مجلس با اشاره به این که خائنان داخلی می خواهند ما دست از اقتدار منطقه ای خود بکشیم و با زورگویان به مذاکره بپردازیم، گفت: این افراد می خواهند علاوه بر توان هسته ای و عرصه اقتصاد، جبهه مقاومت و صنعت موشکی را نیز تضعیف کنند.
کریمی قدوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در گردهمایی تبیینی و مطالبه گرانه"خود تحریمی ممنوع" که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد، به کلیدواژه های کاربردی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری سه کلید واژه مهم را در سخنانشان بیان فرموده اند که نخستین آن ها «دوران بزن درر رو تمام شده است» بود و خطاب ایشان در این بیان به آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

وی دومین کلیدواژه سخنان رهبر معظم انقلاب را «گوشمالی سختی به شما خواهیم داد» دانست و اظهار داشت: خطاب رهبری در این بیان نیز تروریسم، داعش، سعودی ها و اماراتی ها بود؛ ایشان یک بیان دیگر نیز دارند مبنی بر این که «کسانی که در داخل می خواهند بگویند راهی جز تسلیم شدن در برابر آمریکا وجود ندارد، خیانت می کنند» که خطاب ایشان در این سخنان به برخی مسؤولان کشور است.

کریمی قدوسی خطاب به رییس جمهور عنوان کرد: آقای روحانی که هیأت دولت شما الحاق منع تأمین مالی تروریسم را انجام داده اند، فردا باید طی یک نامه لایحه خود را پس بگیرید تا کشور را با مشکلات جدی مواجه نکنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به رییس مجلس بیان کرد: بنده سه دوره است که در مجلس هستم، شما فیلسوف، سیاست شناس و قدرت شناس هستید، اگر شما اراده کنید چیزی تصویب شود، می شود و اگر اراده کنید چیزی تصویب نشود، نمی شود؛ استدعا دارم از شما که مصوبه ای را که خلاف قانون از دستور کار خارج کردید، به دستور کار برگردانید.

وی اضافه کرد: موافقان FATF همان بهانه هایی را که در تصویب برجام آوردند، هم اکنون نیز مطرح می کنند، بنابراین بهانه های امروزی نیز وارد نیست و نباید بر اساس آن ها لوایح FATF را تصویب کرد.

کریمی قدوسی تأکید کرد: بر اساس گزارشاتی که به دست ما رسیده است متوجه شده ایم که هدف اصلی دشمن آن است که از اقتدار منطقه ای ما بکاهد، بر این اساس برخی از مسؤولان مطرح می کنند که ما باید 4 تا کار انجام می دادیم تا مشکلات کشور حل شود، برای همین طی نامه ای به رهبری درخواست کردند تا نیروهای مقاومت از پایداری خود دست بکشند؛ این افراد می خواهند از قدرت منطقه ای و توان موشکی ما را نیز بکاهند.

وی یادآور شد: خائنان داخلی می خواهند ما دست از اقتدار منطقه ای خود بکشیم و با زورگویان به مذاکره بپردازیم و در حقیقت می خواهند علاوه بر هسته ای و عرصه اقتصاد، جبهه مقاومت و صنعت موشکی را نیز تضعیف کنند./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات