۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۸۱۳۷۷
آیت الله توکل:

عده ای سخنان واضح رهبری را تحریف نکنند| دشمن برای نابودی انقلاب از هیچ توطئه ای فروگذار نمی کند

نماینده خبرگان با انتقاد از طرح تصویب لوایح FATF در مجلس شورای اسلامی گفت: مگر ما از خود قانونی نداریم که کفار برای ما قانون تنظیم کنند؟
آیت الله توکل آیت الله توکل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید رحیم توکل در گردهمایی تبیینی و مطالبه گرانه"خود تحریمی ممنوع" که شنبه شب در مسجد امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد، با اشاره به این که مواضع رهبر معظم انقلاب در زمینه FATF بسیار روشن است، گفت: نباید عده ای سخن رهبری را تحریف و یا توجیه کنند؛ از مجلس می خواهیم تا قوانین بومی خود را پیش ببرد و بر خلاف منویات رهبری عمل نکند.

وی با انتقاد از  طرح تصویب لوایح FATF در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مگر ما از خود قانونی نداریم که کفار برای ما قانون تنظیم کنند؟ در برجام باید کاری می کردند که تعهدات دوجانبه تصویب می شد، نه این که ما همه الزامات را انجام دهیم، اما غربی ها هیچ کاری نکرده و سپس از آن خارج شوند؛ امروز همان فشارهای برجام را در FATF می خواهند بر ملت تحمیل کنند.

آیت الله توکل با بیان این که غربی ها به ویژه آمریکا دشمن اسلام و دین هستند، عنوان کرد: ما رهبری را تنها نمی گذاریم و تو دهنی محکمی به دشمن خواهیم زد؛ امروز دیگر رهبری تنها نیست و ما از کسانی که در راه ایشان عمل می کنند تقدیر می کنیم و کسانی هم که سخنان ایشان را تحریف می کنند محکوم می کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت بصیرت در دین بیان کرد: امروز وظیفه ما این است که از روی علم و آگاهی در بزنگاه ها و پیچ های تاریخی نقش درست را ایفا کنیم.

وی با بیان این که جامعه اسلامی باید بصیرت داشته باشد، افزود: این بصیرت برای آن است که بتوانیم در مقابل توطئه ها و فتنه ها مواضع درستی را انتخاب کنیم و همواره به وظایف خود که همان ولایتمداری و دفاع از ولایت فقیه است، عمل کنیم و کاری انجام ندهیم که سبب شادی دشمنان شویم.

آیت الله توکل به زیاده خواهی های دشمن در زمینه مذاکرات اشاره و بیان کرد: دشمنان درصدد نابودی جامعه اسلامی هستند و در این زمینه از هیچ حربه ای فروگذار نمی کنند؛ استکبار جهانی همواره در پی منفعت خود هستند و هیچگاه به منافع ما فکر نمی کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این که امروز همه جهان از قدرت رهبر معظم انقلاب هراس دارند، مطرح کرد: امروز شاهد هستیم که رفتار هوشمندانه ایشان بسیاری از فتنه های داخلی و خارجی را خنثی کرده است و برای همین همه دشمنان از قرت ایشان هراس دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن در قراردادهایی که ارائه می دهد، تعاریف مورد قبول خود را  از مفاهیم لحاظ می کند، گفت: آن ها سپاه، حزب الله و نیروهای یمن را تروریست معرفی می کنند، اما داعش، رژیم صهیونیستی و جنایات آل سعود را از دایره تروریسم خارج می دانند؛ امروز باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه ویژه داشته باشیم./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات