۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۵۸۱۳۶۹
به همت اداره قرآن وحدیث جامعه الزهرا؛

هفتمین مرحله سیر مطالعاتی تفسیر نمونه برگزار می‌شود

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا از آغاز هفتمین مرحله دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه ویژه بانوان طلبه خبر داد.
تفسیر نمونه

به گزارش خبرگزاری رسا، سرکار خانم طیبه سادات طباطبایی مدیر کل امور تربیتی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مرحله هفتم از دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه از جلد ۲۶ این تفسیر گرانقدر برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی بیان داشت: اولین دوره غیرحضوری با هدف انس با معارف قرآن کریم از جلد ۲۷ تفسیر نمونه و طی ۶ مرحله برگزار شد.

طباطبایی یادآور شد: سؤالات هر مرحله از دوره قبل در سایت و کانال جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بارگذاری شد و شرکت‌کنندگان، پاسخنامه‌های خود را از طریق رایانامه اداره قرآن وحدیث ارسال کردند.

وی با اشاره به آغاز هفتمین مرحله از دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه با توجه به جلد ۲۶ کتاب ارزشمند تفسیر نمونه، گفت: شرکت کنندگان این دوره می‌توانند در ادامه طرح به مطالعه جلد ۲۶ تفسیر نمونه بپردازند.

مدیر کل امور تربیتی تصریح کرد: در این دوره نیز، پیوستن افرادی که از شرکت در این طرح بازمانده‌اند با ارائه پاسخنامه مراحل ششگانه سابق همراه با پاسخنامه این دوره وجود دارد.

طباطبایی با بیان اینکه مهلت ارائه پاسخنامه این مرحله تا ۱۰ آبان ماه است، گفت: طلاب می‌توانند جهت دریافت دفترچه مراحل این دوره به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی(ره) مراجعه کرده یا از طریق سایت و کانال جامعه‌الزهرا علیهاالسلام سؤالات این مرحله را دریافت کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵  تماس بگیرند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات