۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۵۸۱۳۶۶

«تنگه ابو قریب» در جامعه‌الزهرا اکران شد

فیلم سینمایی «تنگه ابو قریب» با حضور بیش از هزار نفر از بانوان طلبه به همراه خانواده‌های ایشان در جامعه‌الزهرا(س) اکران شد.
تنگه ابوقریب

به گزارش خبرگزاری رسا، فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» با حضور طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به همراه خانواده های ایشان در دو سانس ۱۶ و ۱۹ در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.

در این برنامه از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده و با همکاری معاونت اداری مالی، اداره کل پشتیبانی و اداره کل روابط عمومی و بین الملل اجرا شد.

در بین دو سانس، مراسم نماز جماعت با حضور شرکت کنندگان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

همچنین به مناسبت سالروز شهادت شهیده فهیمه سیاری، بانوی طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در شب ۲۴ محرم مصادف با شب شهادت امام سجاد علیه‌السلام، فضاسازی شب یادمان این شهیده بزرگوار در ورودی تالار بیداری ایجاد و کلیپی از سوی اداره روابط عمومی پخش شد.

سرکار خانم عرب خزائلی مدیر کل امور طلاب و خانواده در حاشیه اکران این فیلم به استقبال بیش از هزار نفر از بانوان طلبه به همراه خانواده های ایشان از این فیلم اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده طلاب درخواست‌های بسیار زیادی مبنی بر اکران فیلم در محیط  جامعه‌الزهرا علیهاالسلام داشتند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده افزود: این برنامه در محیطی مناسب و سالم برای خانواده‌ها برگزار شد و پیشنهاد‌ها و درخواست‌های شفاهی و کتبی  مکرری  مبنی بر اجرای برنامه اکران فیلم‌های دیگر  به این اداره صورت گرفته است.

عرب خزائلی ضمن قدردانی از همکاری معاونت اداری مالی، اداره کل امور پشتیبانی، اداره کل صیانت، اداره کل روابط عمومی و کارمندان این بخش ها با اشاره به فرموده امام علی علیه‌السلام که «یَدُ اللهِ مَعَ الجَماعَة؛ هرجا مردم هستند، عنایت الهی و کمک الهی و پشتیبانی الهی هم هست»، اظهار امیدواری کرد که در برگزاری مراسم آینده شاهد نزول برکات، الطاف الهی و هم‌افزایی‌های بیشتری در خانه مقدس حضرت زهرا علیهاالسلام باشیم.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی مبنی بر حفظ و پاسداشت آثار دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: حضرت آیت‌الله خامنه ای مدظله‌العالی فرمودند: «اگر چنانچه شما امروز به جمع‌آوری و افزودن بر سرمایه‌ی خاطرات جنگ رو نیاورید، دشمن میدان را از شما خواهد گرفت؛ این یک خطر است؛ من دارم به شما میگویم. جنگ را شما روایت کنید که خودتان در جنگ بوده‌اید؛ اگر شما جنگ را روایت نکردید، دشمن شما جنگ را روایت خواهد کرد آن‌طور که دلش میخواهد. از یک ضعف‌هایی هم استفاده می‌کنند -البتّه هر حرکت نظامی و غیرنظامی ممکن است ضعفهایی داشته باشد که حتماً دارد؛ از اینها استفاده می‌کنند- و طبق میل خودشان می‌سازند. ما باید در این زمینه خیلی احساس وظیفه کنیم، خیلی کار کنیم».

مدیر کل امور طلاب و خانواده یادآور شد: این اداره در نظر دارد در افق برنامه‌های آتی فرهنگی با برگزاری جلسات هم‌اندیشی و بررسی و آسیب‌شناسی برنامه‌های اکران شده با استفاده از نظرات مخاطبان، برنامه‌ریزی‌های بهتری داشته باشد و در ارتقای سطح کیفی و رسیدن به جایگاه مطلوب تأثیرگذار باشد.

عرب خزائلی تصریح کرد: گردهمایی عظیم خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در استقبال از اکران فیلم‌های ارزشی، ظرفیت بسیار عظیم و  فرصت ویژه فرهنگی در جهت رسیدن به اهداف متعالی و الگوی  خانواده تراز انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: این برنامه گام کوچکی در ایجاد روح نشاط و امید در بین خانواده طلاب بود که مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام همواره به آن تأکید دارد. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات