۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۸۱۳۵۰
رییس تبلیغات اسلامی استان کرمان:

کینه زندگی انسان را نابود می کند

حجت الاسلام جلالی با بیان این که کینه زندگی انسان را نابود می کند، گفت: انسان باید دل خود را از کینه پاک و سعی کند از تجسس کردن در زندگی دیگران دوری کند.
حجت الاسلام و المسلمین علی جلالی مدیر کل سازمان تبلیغات کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام حسین جلالی رییس اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان امشب در مسجد دوازده امام این شهر با اشاره به شخصیت والای پیامبر اکرم(ص) و سبک زندگی اسلامی، اظهار کرد: مسلمانان باید سبک زندگی خود را با سبک زندگی پیامبر اسلام(ص) هماهنگ کنند.

وی با اشاره به این که اجرا کردن سبک زندگی اسلامی، زندگی انسان را شاد می کند، تصریح کرد: یکی از نیاز های زندگی انسان ها این است که سبک زندگی اسلامی را اجرایی کنند زیرا از اصلی ترین سبب های شاد نبودن زندگی ها، جدایی دین از زندگی مردم است.

ریس اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر این که طمع و حرص جامعه اسلامی را خدشه دار می کند، تاکید کرد: دوری کردن از طمع در زندگی سبب می شود که انسان به خدا نزدیک شود و می تواند رفتار مناسبی را با دیگران داشته باشد.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که کینه زندگی انسان را نابود می کند، افزود: انسان باید دل خود را از کینه پاک و سعی کند از تجسس کردن در زندگی دیگران دوری کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به این که حسادت زندگی انسان را به نابودی می کشاند، تصریح کرد: انسانی در زندگی دنیا موفق خواهد بود که بتواند زندگی خود را با ارکان اسلام بسازد که در این صورت زندگی اسلامی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از سبک های زندگی اسلامی این است که حسادت داشتن را انسان در زندگی حذف کند زیرا حسادت سبب نابودی زندگی می شود و دیگران به او نگاهی دیگر خواهند داشت./9707/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات