۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۸۱۲۶۸
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

لبخند و خشم پلیس باید بجا و امیدبخش باشد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: لبخند و خشم پلیس اگر بجا باشد موجب امید در جامعه می شود.
آیت الله نعیم آبادی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی صبح شنبه در مراسم صبحگاه عمومی و مشترک نیروهای نظامی و انتظامی هرمزگان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، بیان داشت: هر ملتی که عزت را اراده کند، خداوند آن‌ها را عزیز خواهد کرد و ملت‌هایی که همچون عربستان سعودی ذلت را انتخاب کند، خداوند آن‌ها را ذلیل خواهند کرد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه مردم باید با لبخند پلیس امیدوار شوند و از خشمش هراس داشته باشند، عنوان کرد: هر چه قدر پلیس اقتدار داشته باشد به همان مقدار جامعه از برکاتی زیبا بهره‌مند می‌شود.

وی اضافه کرد: رأفت بی جا همان مقدار خطرناک است که خشم بیجا خطرناک است؛ همان‌گونه سخت‌گیری نابجا خطرناک است اگر به‌جا هم باشد خطرناک است.

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه سرهای بی‌کلاه در خیابان آسیب فراوانی به موتورسیکلت‌سواران می‌زند و جانشان در خطر است، عنوان کرد: اگر خود فرد زشتی کارش را می‌فهمید، این کار را انجام نمی‌داد، پس اینجاست که پلیس با لبخند مهربانانه و قدرت قانون جلوی این افراد خاطری را بگیرد تا آرام‌آرام این موضوع فرهنگ‌سازی شود و از حمله یکباره جلوگیری کنیم همچون کمربند ایمنی که امروزه دیگر جا افتاده است.

وی اظهار کرد: پلیس مقتدر و امین باید مانع از پدیده شوم ضربه زدن افراد به خودشان شود؛ قانون پشتوانه نیروی انتظامی است و ضابطین، ناظرین و حافظان قانون باید در اجرای آن بکشوند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم جامعه‌مان آسمانی شود باید با نظام آفرینش همراه شود، خاطرنشان کرد: قانون مداری موجب برقراری انضباط و اقتدار به همراه می‌آورد پس در اجرای قانون باید بیش‌ازپیش کوشا باشیم.

منبع: مهر

ارسال نظرات