۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۸۱۲۶۶
نماینده مردم محلات در مجلس:

شهید حججی دشمن را اسیر کرد

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهید حججی نمونه یک مدافع حرم است که سر داد ولی عقب‌نشینی نکرد و توانست دشمن را اسیر کند.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در مراسم اجتماع مدافعان حرم شهرستان محلات که در بیت الشهداء برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال اولین مدافع حرم است، مردم اگر دفاع نکنند، مقدسات آسیب می‌بیند، مدافع حرم قداست دارد و در یکی از زیارت‌ها، امام حسین(ع) بر مدافعین حرم سلام می‌دهد.

وی تصریح کرد: امام حسین(ع) در کربلا ندا سر داد که آیا کسی هست از حرم اهل‌بیت پیامبر(ص) دفاع کند؟ و مدافع حرم کسی است که به این ندا پاسخ داده است.

این نماینده با بیان اینکه مدافع حرم در بزنگاه‌ها درست انتخاب می‌کند، بیان کرد: مدافع حرم ثابت‌قدم است و دارای آرمان است و برای یک هدف مقدس می‌جنگد و از مجاهده خسته نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: مدافع حرم شجاع و نترس است و از تشر دشمن نمی‌هراسد، کسانی که از یک بمب دشمن می‌ترسند و می‌گویند کار ما تمام است، نمی‌توانند مدافع حرم باشند.

وی تأکید کرد: شهید حججی نمونه یک مدافع حرم است که سر داد ولی عقب‌نشینی نکرد و او توانست دشمن را اسیر کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: مدافع حرم این‌گونه نیست که روزی انقلابی گری کند و روز دیگر خسته شود، انقلابی‌های دیروز که امروز از انقلابی‌گری پشیمان شده و دم از سازش و کنار آمدن با آمریکا می‌زنند، مشخص است که از ابتدا آرمان نداشته‌اند.

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: کسانی که فساد دارند و اختلاس کرده‌اند، حقوق نجومی می‌گیرند و تا به پست و مسئولیتی رسیده‌اند در مناطق شمال شهر تهران سکنی گزیده‌اند، آرمان ندارند یا با آرمان‌ها خداحافظی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند جاده و مسیر انقلاب آسفالت نیست و بسیار پر پیچ و خم است، ادامه داد: ایشان فرمودند کسانی که دم از مذاکره و سازش با آمریکا می‌زنند خیانت‌کار هستند و فرمودند تا جان در بدن دارم، اجازه این کار را نخواهم داد، همچنین به جوانان کشور بالیدند و برای رفع مشکلات کشور به آنها امید بستند.

منبع: فارس

ارسال نظرات