۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۸۱۲۴۶
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

عزت و عظمت نیرو‌های مسلح در طول تاریخ بی نظیر است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی گفت: در طول تاریخ همواره عزت، اقتدار و عظمت نیروهای مسلح بی بدیل و مثال زدنی بوده و باعث افتخار است.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار کرد: اراده و آمادگی نیروهای مسلح در برخورد با هنجار شکنان و تبه کاران بی بدیل و مثال زدنی است.

وی بیان کرد: در طول تاریخ همواره عزت، اقتدار و عظمت نیروهای مسلح بی بدیل و مثال زدنی بوده و باعث افتخار است.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: با توجه به اینکه کسانی که حافظ امنیت و نوامیس مردم هستند مورد عنایت خداوند قرار می‌گیرند به همین دلیل نیروهای انتظامی بنابر عملیات ها و لحظات حساس تامین امنیت مردم برای‌ آن‌ها عبادت است و مورد لطف و عنایت خداوند قرار دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نظیر این مراسمات صبحگاه در هیچ جا و مکانی از دنیا وجود ندارد که با نام نبوت و یکتا پرستی و ادای احترام به ساحت مقدس انبیا و اولیای الهی و زیر پرچم مزین به نام الله مراسم سان و رژه برگزار کنند به همین دلیل ما به وجود چنین نیروهای متعهد و مقتدر افتخار می کنیم که همواره در راه ولایت به خدمت گزاری مشغول هستند.

منبع: فارس

ارسال نظرات