۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۵۸۱۲۳۶
آیت‌الله حسینی همدانی:

پذیرفتن قرارداد FATF امنیت اقتصادی و سیاسی ایران را به خطر می‌اندازد

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه پذیرفتن لایحه استعماری F.A.T.F امنیت اقتصادی و سیاسی ایران را به خطر می‌اندازد، گفت: امروز کار دست مجلس است و اگر وکلای مجلس، وکیل مردم هستند، باید در راستای خواسته‌های موکلینشان قدم بردارند و حرکت کنند.
آیت الله حسینی همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله حسینی همدانی ظهردیروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه سیزدهم مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج با اشاره به فرارسیدن هفته ناجا و گرامیداشت سیزده هزار شهید ناجا بیان داست: اهمیت هر شخص به‌اندازه مسئولیتی است که فرد تحمل می‌کند و مسئولیت نیروی انتظامی استقرار امنیت در کشور است که امر مهم و پراهمیتی است که اقتدار آفرین می‌باشد.

 

وی در ادامه افزود: ناجا باید جلوه اقتدار نظام اسلامی باشد تا بتواند درزمان لازم اقدام محکم و قاطع داشته باشد و درعین‌حال و مورد اعتماد و امین مردم نیز باشد تا در مأموریت‌های خود موفق شود.

نماینده رهبر انقلاب در استان البرز همایش ده‌ها هزارنفری «خدمت بسیجیان» در ورزشگاه آزادی را عظیم، منسجم، بانشاط، جوان، گوش‌به‌فرمان ولی دشمن‌کورکن خواند و گفت: این اجتماع باطل کننده‌ی همه‌ی نقشه‌های شومی است که بیگانگان برای به تسلیم شدن ما کشیدند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به خطرات و هزینه‌های پذیرفتن لایحه استعماری F.A.T.F تصریح کرد: یکی از قراردادهایی که کشور را در آینده دچار مشکل خواهد کرد و تسلیم شدن در مقابل خواسته‌های دشمنان را فراهم می‌کند پذیرفتن قرارداد F.A.T.F است.

وی با تأکید بر اینکه پذیرفتن این قرارداد امنیت اقتصادی و سیاسی ایران را به خطر می‌اندازد بیان داشت: حق شرط هیچ تضمینی برای ما نخواهد آورد و کدام کشور از حق شرط استفاده کرده که حالا به‌واسطه حق شرط این قرارداد را قبول کنیم و بعداً از آن استفاده کنیم؟

امام‌جمعه کرج حق شرط این قرارداد را یک لغزشگاه بسیار خطرناک دانست و اظهار داشت: امروز کار دست مجلس است و اگر آقایان وکلای مجلس، وکیل مردم هستند، باید در راستای خواسته‌های موکلینشان قدم بردارند و حرکت کنند والا اگر موکلین از وکلا چیزی از وکیل بخواهد وکیل کار دیگری انجام دهد این وکالت خودبه‌خود باطل خواهد شد.

آیت‌الله حسینی همدانی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: ای وکلای مردم، موکلین شما، از شما می‌خواهند که عزت و اقتدار کشور را حفظ کنید و تن به امضای قرارداد مشکل درست کن برای ایران ندهید.

وی با اشاره به سخنان رهبری در همایش ده‌ها هزارنفری «خدمت بسیجیان» در ورزشگاه آزادی که فرموده بودند تا جان و توان در بدن دارند نخواهند گذاشت خیانت تسلیم در کشور اتفاق بیافتند، بیان داشت: آقاجان، فرزندان بسیجی شما، آحاد مردم متدین و حزب‌الله در این مسیر با تمام قوا تا پایان راه در کنار شما باقدرت ایستاده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به پاسخ موشکی سپاه به تروریست‌های حادثه اهواز و اثبات آن در سه مایلی نیروهای آمریکایی، گفت: ایران نشان داده که بر سر امنیت ملی خود با هیچ کشوری مماشات نداشته و قاطعانه، سخت، با اقدام به‌موقع و سریع پاسخ خواهد داد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه روز گذشته دنیا نظاره‌گر حضور ۷۰۰ هزار جوان پرشور و انقلابی در سراسر کشور و ۱۰۰ نفر در تهران بود، عنوان کرد: جوان انقلابی بااقتدار تمام تحت فرمان رهبری آماده است تا با عمل، علم، تلاش، تحرک اقتصادی، کار فردی و اجتماعی، شبکه‌سازی فرهنگی و با آتش به اختیاری سیلی‌های متعددی به استکبار و آمریکا بزند.

وی مردم ایران را تربیت‌شده مکتب امام حسین (ع) و ذلت ناپذیر خواند و با بازخوانی صحبت‌های رهبری در خصوص جوانان گفت: مسئولین باید به جوانان اعتماد کنند و کار را به این قشر پرشور و پرتوان که عده زیادی از آن‌ها عالم و دانشمند در عرصه‌های مختلف هستند، بسپارند.

خطیب نماز جمعه کرج بابیان اینکه مسئولین استان نسبت به مطالبات اجتماعی مردم بی‌تفاوت نباشند، خاطرنشان ساخت: نگذارید که خواسته‌ای از خواسته‌های مردم تبدیل به یک معضل شود؛ بیش از دو سال است که در مورد بیمارستان حضرت امام تذکر می‌دهیم ، حتماً باید به نحوی عمل کنیم که بیگانگان بتوانند از آن سوءاستفاده کنند؟

آیت حسینی همدانی در پایان حل این مشکل را به نفع مردم و اقشار کم‌درآمد جامعه دانست و عنوان کرد: خوب است که دولت محترم که به دنبال امر بهداشت و درمان است اقدام کند و به حل مشکل بپردازد./۱۳۲۵/

ارسال نظرات