۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۸۱۲۱۵
امام جمعه موقت اهواز:

پذیرش FATF لطمه بی بازگشت به کشور است

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه در FATF باید همه اطلاعات ریالی خود را در اختیار آمریکایی ها و صهیونیست ها قرار داد، گفت: پذیرش آن لطمه بی بازگشت و بی بدیل به کشور است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به اینکه کربلا درس استقامت و خیمه مقاومت است، اظهار داشت: همه زوایای کربلا درس عبرت است و رمز ظهور منجی جهان هم یا حسین خواهد بود؛ چنانکه حوادث آخرالزمانی در ذیل نام حسین(ع) معنا می شوند و یا حسین رمز تحول دنیای امروزی و آینده و رمز آن پیج تاریخی است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب در سخنان خود در جمع بسیجیان آدرس خیانتکاران را به همگان دادند، افزود: رهبری بیان داشت آن کسی که توصیه می کند به دامن دشمن پناه ببریم، خائن است که در این میان روشنفکران غرب زده منافق کارشان همین است و از ما می خواهند به دهان گرگ پناه ببریم.

خطیب نمازجمعه اهواز با اشاره به اینکه رهبرانقلاب ارسال پیام اقتدار و نه ضعف را به دشمنان خواهان است، خاطرنشان کرد: رهبری، جوانان را حلال مشکلات کشور می داند و نه مشکل آفرین چرا که براساس آمارهای ارائه شده از سوی بنیاد شهید، میانگین جوانان این مرز وبوم که کمر ارتش بعث را در جنگ ۸ ساله شکستند، ۲۲ ساله بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه رهبری تأکید کرد با ناکام گذاشتن تحریم های وضع شده یک سیلی دیگری به آمریکا خواهیم نواخت، افزود: آمریکا از کار افتاده و قدرت نرمش تضعیف شده و بیش از ۳۰۰ پایگاه نظامی کوچک و بزرگ آن از کار افتاده است اما باز هم برنامه جدیدی طراحی کرده که بخشی از پازل آن در خارج و بخش دیگر به وسیله خائنان داخلی تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه باید هوشیاری خود را جمع کنیم، گفت: امروز دشمن از یک سو سلاح اقتصادی را فعال کرده و در بازار ارز تلاطم به وجود آورده و از سوی دیگر در فضای مجازی تلقین سقوط نظام اسلامی را ترویج می دهد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دشمن به رنگ و ننگ آمده است، تصریح کرد: FATF دل انسان را به درد می آورد، FATF یک نهاد مشورتی با ۳۵ عضو است که برخی عملیات آن جزء مصوبات است که خاص ایران بوده و بسیار سخت می باشد، ۳۸ تا از مصوبات انجام شده و تنها ۴ تا از آنها باقی مانده است.

خطیب نمازجمعه اهواز گفت: جمهوری اسلامی اگر FATF را امضا کند باید تمام اطلاعات ریالی خود را در اختیار آمریکا و صهیونیست ها قرار دهد و متأسفانه برخی ها در داخل برای تصویب آن کف می زنند حال آنکه پذیرش آن لطمه بی بازگشت و بی بدیل به کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: در آینده رژیم اشغالگر قدس و عربستان سعودی به FATF اضافه می شوند./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات