۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۸۱۱۴۲
مسؤول عقیدتی سیاسی حشدالشعبی بصره:

محبت سیدالشهدا عامل پیوند و ماندگاری همیشگی دو ملت ایران و عراق است

حجت الاسلام و ابوصمیر گفت: محبت سیدالشهدا عامل پیوند و ماندگاری همیشگی دو ملت ایران و عراق است و کسانی که قصد اختلاف افکنی و قطع این رابطه را دارند، موفق نخواهند شد.
ابوصمیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابوصمیر مسؤول عقیدتی سیاسی حشدالشعبی بصره، در سومین همایش "هیأت‌های فعال در اربعین" که عصر امروز در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به فرصت اربعین برای خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) اظهار داشت: باید قدر خدمت رسانی به مردم و زائران اربعین را دانست، چراکه فرصتی مهم، کم نظیر و توفیقی از سوی پروردگار است.

مردم عراق خدمت‌گذار زائران اربعین

مسؤول عقیدتی سیاسی حشدالشعبی بصره با بیان این‌که مردم عراق از مرز دو کشور تا مشاهد مشرفه به زائران خدمت رسانی میکنند، گفت: بیش از 30 میلیون نفر از نقاط مختلف دنیا برای حضور در مراسم اربعین شرکت میکنند، چنین امکانی برای هیچ کشور دیگری در دسترس نیست تا بتواند در زمانی محدود به جمعیتی بالغ بر30 میلیون زائر ارائه کند.

وی ادامه داد: این موضوع، یک مسأله عادی و اتفاقی نیست، بلکه تجمیع تمام ملت‌ها در یک نقطه، حادثه‌ای الهی است، اعجازی عظیم حاصل می‌شود و این مسیر زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود.

آزادی قدس، انتهای مسیر اربعین

حجت الاسلام و ابوصمیر با بیان این‌که امتداد و استمرار مسیر اربعین می تواند به آزادی قدس شریف منتهی شود، گفت: جای امید است که خادمان امام حسین(ع) روز به روز بیشتر از گذشته در این عرصه حضور داشته و شاهد حضور بیشتر خادمان زینبی باشیم.

وی ابراز داشت: با پیگیری‌هایی که در آینده انجام خواهد شد، امیدواریم که با همکاری جامعه ایمانی مشعر و دیگر نهادهای فعال در این عرصه اتفاقات بسیار مثبتی در جهت هم‌افزایی‌های بزرگ تر انجام دهیم.

مسؤول عقیدتی سیاسی حشدالشعبی بصره در پایان افزود: محبت سیدالشهدا(ع) عامل پیوند و ماندگاری همیشگی دو ملت ایران و عراق است و کسانی که قصد اختلاف افکنی و قطع این رابطه را دارند، موفق نخواهند شد./876/ب۲۰۲/ف

ارسال نظرات