۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۸۱۰۸۵
امام جمعه موقت تهران:

نیروی مومن، متعهد و انقلابی تکیه‌گاه امن انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: نیروی انسانی جوان، مومن و با اخلاق تکیه گاه امن انقلاب اسلامی است.
ابوترابی فرد

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ابوترابی فرد پیش از ظهر امروز در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج که در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: فرزندان سلحشور بسیجی با اجتماع خود، وفاداری خود را نسبت به اسلام، انقلاب و آرمان‌های رهبر انقلاب را نشان دادند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران همانطور که امروز مقام معظم رهبری در تهران بیان فرمودند با اقتدار گام برداشتند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حاکمیت ننگین قاجار و پهلوی خسارت زیادی به مردم وارد آورد عنوان کرد: ما همیشه پیروز و سربلند بوده‌ایم و در این ۴۰ سال مردم در جمهوری اسلامی ایران تصمیم‌گیر بوده‌اند و همیشه هم از بحران‌ها سربلند بیرون آمده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: ایستادگی ملت ایران در کنار ملت‌های عراق، سوریه و یمن ثابت شده این در حالی است که ایثارگران، جانبازان، شهدا و آزادگان صبور و مقاوم از استقلال و هویت دینی پاسداری کردند.

وی افزود: قرآن ما را به خلق قدرت فراخوانده این در حالی است که این اقتدار در تجاری سازی علم، یادگیری و گسترش علم و فناوری نهفته است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: اگر بخواهیم فقر را از جامعه کنار بزنیم باید به سوی تجاری سازی و تبدیل علم به فناوری پیش برویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد عنوان کرد: معنویت در کنار علم و فناوری عامل مهم پیشرفت‌های ایران اسلامی به شمار می‌رود این در حالی است که باید با پرشور برگزار کردن نمازهای جماعت معنویت را در جامعه گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: اسلام، معنویت و اخلاق راه پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را باز کردند این در حالی است که نیروی انسانی جوان، مومن و با اخلاق تکیه‌گاه امن انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: قدرت دفاعی بازدارنده ایران، قدرتی است که دشمن را از کمترین تهدید دریایی، زمینی و آسمانی دور می‌دارد و این امر رمز اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: امت اسلام باید در جایگاهی از اقتدار قرار گیرد که دشمن هرگز حتی فکر تهدید را در ذهن خود نیاورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: ما باید برای گشودن گره‌های اقتصادی و ریشه کن کردن فقر از جامعه باید با یکدیگر متحد شده و با وحدت کلمه گام برداریم.

وی تصریح کرد: دشمن به اختلاف در جامعه اسلامی فکر می‌کند این در حالی است که نخبگان متعهد به انقلاب و اسلام حرکتی الهام بخش را آغاز کردند و لازم است که در این مسیر با صلابت، با امید به آینده‌ای روشن و با اتحاد برای پیشرفت ایران اسلامی گام برداریم.

سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین نیز در این اجتماع اظهار داشت: این حرکت در انسجام انقلاب اسلامی پیام خود را خواهد رساند چراکه ملت ایران پس از چهار دهه از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی همچنان مقتدرانه پای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

منبع: فارس

ارسال نظرات