۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۸۱۰۸۴

تجمع ۲۰ هزار نفری عاشورایی بسیجیان در استان قزوین

همزمان با سراسر کشور تجمع عاشورایی با حضور ۲۰ هزار بسیجی در استان قزوین برگزار شد.
اجتماع بسیجیان

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع عاشورایی بسیجیان امروز همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه سردار آزادگان با حضور اقشار مختلف بسیج اعم از گردان های امام علی(ع) ، کوثر و امام حسین(ع) در ورزشگاه سردار آزادگان  آغاز شد.

در این تجمع 20 هزار بسیجی حضور داشته و اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.

دشمنان همواره در پی ضربه زدن به انقلاب بوده‌اند و برگزاری اینگونه تجمع‌های بسیجی خاری بر چشم و دل آنهاست.

‌ اقتدار نظام در تجمع بسیجیان به نمایش گذاشته شد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تجمع بسیجیان را عامل قدرت و اقتدار نظام برشمرد.

‌سردار محمد شاهرخی صبح امروز در تجمع عاشورایی بسیجیان که در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار داشت: تجمع عاشورایی بسیجیان همزمان با سراسر کشور در استان قزوین برگزار شد.

وی بیان کرد: این تجمع نشان‌دهنده اقتدار و قدرت بسیج در سطح جهان بوده تا فتنه دشمنان خنثی شده و از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند که بسیجیان همواره در صحنه هستند.

فرمانده  سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: حضور پرشور بسیجیان و نیروهای انقلابی در این تجمع مایه خرسندی و افتخار برای نظام جمهوری اسلامی بوده و خاری بر دل دشمنان انقلاب است.

شاهرخی عنوان کرد: اقتدار بسیج مردمی در این تجمع به نمایش گذاشته شد در حالی که امروز دشمنان با تمام توان و با توطئه‌های مختلف از جمله فشار اقتصادی در پی ضربه زدن به نظام هستند.

وی ادامه داد: انسجام و اتحاد اقشار مختلف مردم و بسیجیان با تحریم‌ها و فشارها بیشتر شده که در امیدافرینی در سطح جامعه نقش دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: تا زمانی که دشمنان رویکرد خصمانه نسبت به انقلاب داشته باشند بسیجیان حافظ نظام و امنیت بوده و با تمام قوا جان‌فشانی می‌کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات