۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۸۱۰۷۰
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

بسیج مردمی در حفظ انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده داشته است

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بسیج مردمی در حفظ انقلاب اسلامی همیشه نقشی تعیین کننده داشته است، گفت: استواری پایه‌های دینی اعتقادی و مذهبی همواره در مبارزات بسیجیان مشهود بوده است.
مارانی

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در زیباشهر میدان سربازان گمنام زاهدان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این مراسم اظهار کرد: بسیجیان در همه صحنه ها آماده بوده‌اند و از انقلاب دفاع کرده‌اند.

سردار مارانی افزود: امروز همراه با تمامی بسیجیان کشور با شهدا و امام شهدا و ولی امر خودت بیعت می‌کنیم که همیشه همراه انقلاب هستیم، بسیج مردمی در انقلاب اسلامی همیشه نقشی تعیین کننده داشته است.

وی با اشاره به نقش بسیج در احیای دین، گفت: مردم دنیا به بسیجیان نگاه می کنند و اسلام را از آنان یاد میگیرند آنچه در مبارزات بسیجیان مشهود بوده استواری پایه‌های دینی اعتقادی و مذهبی بوده است.

سردار مارانی بیان کرد: مبارزه با دشمنان و قطع طمع آن ها از دستاوردهای بسیج است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار کرد:  امروز پیام بسیجیان و مردم  سلحشور لبیک به مقام معظم رهبری است، در شرایطی که دشمنان فشار می آوردند حضور بسیجیان در مرکز کشور و در سیستان و بلوچستان اعلام بیعت با مقام معظم رهبری است.

تحریم های اقتصادی و فشارهای معیشتی حربه دشمن است

وی ادامه داد: در ادامه رزمایش محمد رسول الله (ص)، استان ما در ۳ مرحله متداول اقدامات لازم را انجام داد، در مرحله  اول در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری خدمات ارائه کردند، مرحله دوم حضور بیش از ۶۰ گردان بیت المقدس بود که اوج حضور بسیجیان در روز تاسوعا و عاشورا بود و در کمال امنیت این رزمایش برگزار شد.

مرحله سوم رزمایش حضور ۲۵ هزار نفری بسیجیان در مرکز استان است، همه کمک کردند و حمایت کردند تا امروز این اجتماع با شکوه برگزار شده است.

وی افزود: اگر دشمنان روی به سمت و سوی اقتصادی آورده اند و از مبارزه نظامی نا امید شده اند به خاطر این است که بسیجیان همواره مدافع بوده اند و نخواهند گذاشت دشمن به کشور ورود کند.

سردار گشتاسب گفت: تحریم های اقتصادی و فشارهای معیشتی حربه دشمن است که در این صحنه نیز مردم قطعا پیروز خواهند شد و دشمن به اهداف خود نخواهد رسید

وی ادامه داد: امروز نه تنها بسیجیان در صحنه نبرد و احیای دین نقش داشته اند بلکه در صحنه کمک رسانی و ساختن و مردم و یاری بسیار موثر بوده اند، امروز اگر در مرزهای جمهوری اسلامی ایران دشمنان نا امید شده اند و گردن تسلیم کردن نهاده اند از تعصب و غیرت و مردانگی بسیجیان است.

این مسؤول بیان کرد: امروز بسیج و بسیجیان خواهران و برادران نیروی ذخیره انقلاب برای دفاع از اسلام و انقلاب نه تنها در ایران بلکه در بلاد اسلامی در کنار محور مقاومت ایستاده است.

گفتنی است، در این همایش که با هدف نمایش اقتدار بسیجیان غیور و نمایش وحدت و ایستادگی، 25000 نفر از بسیجیان سیستان و بلوچستان از همه اقشار حضور داشتند و در پایان بیانیه این حضور حماسی خود را قرائت کردند.

منبع: فارس

ارسال نظرات