۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۸۱۰۶۵
امام جمعه بوشهر:

با تمام توان ‌از حریم ‌ولایت و ایران اسلامی دفاع می‌کنیم

آیت الله صفایی بوشهری گفت: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر همواره با تمام توان در خدمت مقام معظم رهبری از حریم ولایت و ایران اسلامی دفاع می‌کنند.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با سراسر کشور صبح امروز تجمع و رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 در مرکز استان بوشهر با هدف نمایش قدرت مردمی برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی آغاز شد.

این همایش عظیم که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شده است 20 هزار بسیجی بوشهری در قالب گردان‌های سازمان یافته بخشی از توانمندی خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

فرمانده سپاه امام صادق بوشهر (ع)  استان بوشهر با اشاره به اینکه مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) در مراکز شهرستان‌های 10 گانه استان با حضور بسیجیان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس برگزار شد اظهار داشت: در این مرحله ضمن ماموریت‌های آموزشی، بصیرتی و دفاعی، بسیجیان در تخصص‌های گوناگون برای خدمات رسانی به مناطق محروم به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شدند.

سردار علی رزمجو بیان کرد: 321 گروه جهادی در مرحله نخست رزمایش بسیجیان، به مناطق محروم و روستاها به فعالیت جهادی پرداختند و صدها پروژه اجرا کردند.

وی با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان بوشهر در قالب گردان‌های مختلف بسیج سازماندهی شده‌اند بیان کرد:در این همایش و تجمع عظیم پس از اجرای برنامه‌های تدوین شده، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بین بسیجیان استان بوشهر  سخنرانی می‌کند.

بوشهر، اوج مقاومت و پایتخت مبارزات ضد استعماری و استکباری است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به اینکه اقتدار مردم استان بوشهر امروز تجلی یافت اظهار داشت: این تجمع 20 هزار نفری بار دیگر اقتدار و صلابت  مردم استان بوشهر در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران محقق کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رزمایش 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) را تجلی قدرت و مقاومت مردم استان دانست و تصریح کرد: این رزمایش نشان از اقتدار دفاعی ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون دشمن ستیزی است.

امام جمعه بوشهر این استان را پایتخت مبارزات ضد استعماری و ضد استکباری دانست و تصریح کرد: بوشهر، با داشتن کارنامه درخشان دشمن ستیزی، اوج مقاومت و پایتخت مبارزات ضد استعماری و استکباری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه 4 بار در ادوار مختلف تاریخی، انگلیس به بوشهر حمله کرد گفت: هر 4 بار با حکم علمای دین و حضور سرداران و مبارزان همچون رئیسعلی دلواری و مردم ولایت‌مدار دارالحماسه استان بوشهر دشمن را شکست دادند که در هشت سال دفاع مقدس این حماسه تکرار شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه استان بوشهر همواره با تمام توان در خدمت مقام معظم رهبری از حریم  ولایت و ایران اسلامی دفاع می‌کنند تصریح کرد: بوشهر همواره به عنوان خط مقدم دفاع مقدس در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان و متجاوزان است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: مردم استان بوشهر، کوه استوار، مقاومت و دفاع از حریم ولایت و در خدمت مقام معظم رهبری هستند.

هیمنه آمریکا بارها در خلیج فارس توسط رزمندگان بوشهری شکسته شد

سردار علی رزمجو اظهار داشت: استان بوشهر یکی از مناطق مهم و غنی، با فرهنگ و دارای پیشینه تاریخی سیاسی و دفاعی درخشان در ایران اسلامی است.

وی، استان بوشهر را سرزمین دلاوران و حماسه‌آفرینان دانست و خاطر نشان کرد: شهید رئیسعلی دلواری و هم رزمانش، عاشوری، مهدوی‌ها مبارزان نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس و 2000 شهید والامقام  دیگر از افتخارات استان بوشهر و ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه امام صادق بوشهر (ع) افزود: این استان علاوه بر اینکه پایتخت انرژی و اقتصادی کشور است در مبارزه مستقیم با استعمار و استکبار از جایگاه مهمی در ادوار تاریخی برخوردار است.

سردار رزمجو با بیان اینکه رزمندگان استان بوشهر در نبرد مستقیم با آمریکا بارها هیمنه و اقتدار آمریکا را در خلیج فارس خدشه‌‌دار کردند تصریح کرد: رزمندگان استان بوشهر بارها هیمنه و اقتدار آمریکا را در خلیج فارس شکستند که 22 دی‌ماه سال 1394 دستگیری تفنگداران زبده آمریکایی در خلیج فارس از آن جمله است.

وی، با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) استان بوشهر افزود: در مرحله نخست این رزمایش، بسیجیان در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر با همراهی و همکاری مسئولان کشوری و لشکری در کنار آبهای خلیج فارس و نیروگاه اتمی و مراکز صنعتی و اقتصادی، حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کردند.

فرمانده سپاه امام صادق بوشهر (ع)  با بیان اینکه در مرحله نخست این رزمایش  بسیجیان عشق و اراده خود را در دفاع از ایران اسلامی به نمایش گذاشتند گفت: این رزمایش در 18 شهریور ماه برگزار شد و ضمن اجرای برنامه‌های مختلف 369 گروه جهادی داوطلب در رشته و تخصص‌های گوناگون به نقاط مختلف استان برای محرومیت‌زدایی اعزام شدند.

سردار رزمجو از اجرای 122 پروژه عمرانی در مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در این مرحله 3 هزار ویزیت رایگان ارائه، 3 هزار بسته اقلام معیشتی توریع و 500 کلاس فنی، حرفه‌ای، بصیرتی و آموزشی به مردم محروم ارائه شد.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای بسیجی استان برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: نیروهای بسیجی در کنار دیگر نیروهای مسلح استان بوشهر آماده اجرای ماموریت‌های مختلف در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات