۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۸۱۰۶۰

اجتماع عظیم بسیجیان اردبیل برگزار شد

اجتماع عظیم بسیجیان استان اردبیل با سخنرانی فرماندهی سپاه اردبیل و حضور پرشور بسیجیان برگزار شد تا بار دیگر با آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کنند.
اجتماع عظیم بسیجیان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری رسا، اجتماع عظیم بسیجیان استان اردبیل صبح امروز با سخنرانی فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد.

حضور پرشور بسیجیان در این اجتماع نشان‌گر دفاع مقدس و روزهایی است که مردم ایران اسلامی با لبیک به رهبر و مقتدای خود در مقابل دشمن ایستادند تا از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید بود حراست کنند.

امروز پیر و جوان و زن و مرد حاضر بودند تا نشان دهند همواره مطیع امر رهبری هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

اردبیل امروز در کنار دیگر استان‌های کشور ندای لبیک به رهبری سر داد و بسیجیان از سراسر استان گردهم آمدند تا امیدی دیگر در دل های دوستان و بیم در دل دشمنان ایجاد کنند.

امروز همه یکدل شعار هیهات منا الذله سر دادند تا دشمن بداند هرگز نمی‌تواند در برابر اراده پولادین ملت ایران اسلامی قد علم کند.

صبح امروز بسیجیان شهرستان خلخال نیز با هدف حضور در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله  در قالب دو گردان سازماندهی شده امام حسین (ع) و بقیةالله(عج) عازم مرکز استان اردبیل شدند.

امروز تمامی جاده‌های منتهی به مرکز استان اردبیل حضور کاروان هایی را شاهد بود که با بصیرت و غیرت در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری همچون خون جاری در رگ در جاده های استان خود را به استادیوم رضا زاده اردبیل رساندند.

امروز سیل خروشان بسیجیان به یاد اعزام سراسری بسیجیان و سپاهیان محمد رسول الله در سال 1365 به مناطق جنگی این‌بار اعلام آمادگی خود به محضر مقام معظم رهبری رساندند و اصلی‌ترین پیام این حضور بسیجیان در  تبعیت از رهبری خلاصه شد و در طلیعه جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی بسیجیان با سربندهای یا زهرا (س) و یا حسین(ع) و لبیک یا خامنه‌ای بار دیگر برای یاری رهبر خود سر از جان نشناختند.

امروز بسیجیان سراسر استان اردبیل در تجمعی عظیم بار دیگر با آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق خواهند کرد و سربازی خود را در محضر حضرت امام زمان (عج) به ثبت خواهند رساند.

منبع: فارس

ارسال نظرات