۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۸۱۰۲۶

تجمع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله در قم برگزار شد

تجمع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) با حضور آیت الله سعیدی، سردار احمدی و با حضور باشکوه بسیجیان در قم برگزار شد.
تجمع بسیجیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) از سوی گردان های بسیج سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم صبح امروز با حضور باشکوه بسیجیان در مصلی قدس قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، بسیجیان قمی صبح امروز مسیر میان خیابان بهار تا مصلی قدس را راهپیمایی کردند و با سر دادن شعارهای کوبنده به دشمن اعلام کردند که تا جان دارند پای ولایت ایستاده اند و در همه حال از رهبر معظم انقلاب تبعیت و پیروی می کنند.

بسیجیان قمی پس از راهپیمایی در مصلی قدس تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی مانند «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود خائن» و مواردی از این قبیل، از دشمنان انقلاب اسلامی اعلام انزجار کردند.

نیروهای ولایی، بصیر و بسیجی جلوی توطئه های آمریکایی را خواهند گرفت

آیت الله سید محمد سعیدی در این اجتماع بزرگ با اشاره به این که انقلاب اسلامی به کمک نیروهای بصیر و بسیجی خود توطئه های دشمن را خنثی کرده است، ابراز داشت: در دفاع مقدس شاهد بودیم که همه دنیا در برابر ما ایستاده بودند، اما اجازه ندایم یک وجب از خاک ما جدا و یا تجزیه شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به عرصه جنگ نرم اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نیز در جنگ نرم نیز همین گونه است که نیروهای ولایی، بصیر و بسیجی با پیروی از ولایت جلوی توطئه های آمریکایی را گرفته و خواهند گرفت.

وی با بیان این که  امروز همه جهان می دانند که سخنان رییس جمهور ابله آمریکا ناپخته و بدون حساب است، تصریح کرد: امروز آمریکا خوار و ذلیل شده است و آرزوی این را دارد که با مقامات جمهوری اسلامی دیدار و مذاکره کند، اما این جمهوری اسلامی  مقتدر و عزتمند است که درخواست های او را رد می کند.

بسیجیان در متن کارزار قرار دارند

همچنین سردار غلامرضا احمدی در این مراسم باشکوه با اشاره به این که بسیجیان در متن کارزار قرار دارند، خطاب به بسیجیان ابراز داشت: شما وسط کارزار هستید و باید این موضوع را احساس کنید و لحظه به لحظه باید آماده مقابله با دشمن باشید.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم تأکید کرد: در عرصه جنگ نرم باید طرف مقابل را به خوبی بشناسیم و با آگاهی از مواضع دشمن، توطئه هایش را خنثی کنیم؛ بسیجیان باید تکلیف خودشان را در این کارزار مشخص و به وظایفشان عمل  کنند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان این که «مطالبه گری» یکی از مسالی است که همواره رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند، عنوان داشت: از دیدگاه رهبری، مطالبه گری باید به گونه ای باشد که سدی در برابر توطئه های دشمن ایجاد کند./841/پ202/ب1

ارسال نظرات