۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۸۱۰۲۳

وحدت محور مقابله با توطئه های دشمنان است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، فرهنگ بسیجی را ظرفیتی برای دفاع اسلام دانست و گفت: وحدت و همدلی از برکات دین اسلام و محور مقابله با توطئه های استکبار جهانی است.
فرمانده سپاه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، امروز(12 مهر) در همایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) در خرم آباد، افزود: دشمن در چهلمین سال پیروزی انقلاب توطئه های مختلفی را برای مقابله با انقلاب اسلامی در پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان در 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، بیان کرد: به حمدالله توطئه های دشمنان در سایه ولایت مداری، بصیرت و حفظ وحدت و همدلی، یکی پس از دیگری خنثی شده است.

سردار کشولی، اظهار داشت: ملت سرافراز ایران اسلامی با پیروی از ولایت و رهبری در این 40 سال از امتحان های الهی سربلند بیرون آمده اند.

وی وحدت و همدلی را از برکات دین دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان طلایه داران مقابله با توطئه های دشمنان هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، افزود: فرهنگ بسیجی سدی در برابر توطئه های دشمنان و ظرفیتی بزرگ برای دفاع از اسلام است.

سردار کشکولی، در ادامه با اشاره به اینکه همایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)  با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در حال برگزاری است، اظهار کرد: نمایش اقتدار ملت و گروه‌های  بسیجی و جهادی از اهداف و رویکردهای اجتماع بزرگ بسیجیان استان لرستان است.

گفتنی است، همایش عاشورایی سپاه محمد رسول الله (ص) با حضور25 هزار بسیجی فعال در دهکده المپیک خرم آباد در حال برگزاری است./ ۹۴۵۱//۳۰۳/خ

ارسال نظرات