۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۸۰۹۱۲
به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا؛

نخستین دوره تربیت مترجم ترکی استانبولی برگزار می شود

نخستین دوره تربیت مترجم تریک استانبولی از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) ویژه طلاب فارغ التحصیل یا مشغول به تحصیل برگزار می شود.
دوره تربیت مترجم ترکی جامعه الزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین دوره تربیت مترجم تریک استانبولی از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا ویژه طلاب فارغ التحصیل یا مشغول به تحصیل برگزار می شود.

از شرایط نام نویسی در دوره تربیت مترجم ترکی می توان به طلاب ایرانی و غیر ایرانی فارغ التحصیل یا مشغول به تحصیل در سطح سه یا چهار مسلط به زبان ترکی استانبولی، مهارت خواندن، قواعد دستوری و نگارشی زبان فارسی و احراز صلاحیت های شخصی، استعداد و تسلط کافی به زبان ترکی استانبولی و فارسی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه اشاره کرد.

اعطای گواهی پایان دوره ، برخورداری از حمایت مالی در طول دوره، اولویت در واگذاری پروژه های ترجمه ای، ارائه تسهیلات به طلاب در ترجمه متون اسلامی به زبان ترکی استانبولی و عضو در هیأت تحریریه نشریات مرتبط از جمله مزایای شرکت در دوره تربیت مترجم ترکی به شمار می روند.

طلاب دارای شرایط می توانند جهت نام نویسی تا 30 مهرماه تصویر شناسنامه و کارت ملی یا گذرنامه، تصویر آخرین مدرک تحصیلی و تکمیل فرم نام نویسی مندرج در پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا(س) را به رایانامه omourpajohesh@jz.ac.ir ارسال کنند./1324/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات