۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۸۰۹۰۸
در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

انتقاد کامران از ظهور رفتارهای اشرافی گری در برخی مسؤولان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از ظهور جلوه‌های اشرافی‌گری در رفتار برخی از مسؤولان به شدت انتقاد کرد.
حسن کامران دستجردي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۱۱ مهرماه سال ۹۷ در نطق میان دستور خود در صحن علنی پارلمان گفت: کشور ما اگر مانند زمان جنگ اداره شود، قطعا تمام مشکلات حل خواهد شد. در زمان جنگ فرماندهان و سربازان در کنار هم و یک غذا را می‌خوردند، اما امروز شاهد هستیم که در قوا این عزم وجود ندارد که موارد خارج از شمول آنها حذف شود.

وی ادامه داد: امروز برخی از مسؤولان فقط از پاویون فرودگاه‌ها استفاده می‌کنند و حتی موقع بازگشت اجازه نمی‌دهند تا چمدان آنها بازدید شود، تا خدا نکرده طبق فرمایش رهبر نقلاب یک عطر خارجی همراه آنها پیدا شود، زیرا اگر طبق فرمایش رهبر انقلاب عمل کنند باید همان عطر را به آتش بکشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز جوانان این سرزمین یک موشک را با دقت کامل به کیلومترها آن طرف می‌فرستند، پس اگر مشکلی همچنان وجود دارد قطعا برآمده از بی عرضگی است که از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: مردم ما باید آثار ضد اشرافی‌گری را لمس کنند. 

وی درباره بازار آشفته ارز نیز گفت: از یک طرف اجازه نمی دهیم ارز وارد شود و می‌گوییم دلار درست می‌شود. یک روز دلار زیاد می‌شود و دوباره ورود ارز را باز می‌کنیم و برای آن سقف می‌گذاریم. مشخص است که خودمان داریم این کار را انجام می‌دهیم. بعد می‌گوییم اگر FATF اجرا شود، چنان و چنین می‌شود.

کامران در پایان نطق خود برای چندمین بار همچون سایر نمایندگان حوزه انتخابیه خود به وضعیت در بخش آب و کشاورزی اعتراض کرد./856/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات