۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۸۰۸۲۹
فروزنده:

توان موشکی ایران عامل امنیت و اقتدار کشور است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان این که "توان موشکی ایران" بازدارنده است و امنیت کشور را تأمین می کند، گفت: این توان و اقتدار سبب می شود تا اگر دشمنان در ذهن خودشان خیال باطلی داشته باشند که به میهن ما تعرض کنند، جلوی آن گرفته شود.
لطف الله فروزنده

لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی تنها گفتمانی است که در برابر استکبار جهانی ایستاده است، برای همین استکبار جهانی نیز همه توان خود را برای نابودی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است.

وی با بیان این که برای مقابله با استکبارجهانی باید از قدرت نظامی برخوردار باشیم، اظهار داشت: یکی از مؤلفه های مهم قدرت نظامی "توان موشکی" است که از فکر و اندیشه قوی و برتر نیروی انسانی ما بر گرفته شده و دشمنان با مشاهده عملیات هایی که علیه تروریسم از سوی ایران صورت می گیرد، می دانند که ایران اهل تعارف نیست و کاملاً بر منطقه اشراف اطلاعاتی دارد.

فروزنده با اشاره به این که "توان موشکی ایران" بازدارنده است و امنیت کشور را تأمین می کند، ابراز داشت: این توان و اقتدار سبب می شود تا اگر دشمنان در ذهن خودشان خیال باطلی داشته باشند که به میهن ما تعرض کنند، جلوی آن گرفته شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی پیام واکنش سریع سپاه علیه سرکردگان جنایت تروریستی اهواز را اینگونه بیان کرد: اگر بخواهیم در این مسأله مؤلفه های قدرت را تبیین کنیم هر کدام از مؤلفه های «توان موشکی»، «پهباد»، «ساخت ایران بودن موشک ها و پهبادها» و «اصابت دقیق به محل اجلاس سرکردگان جنایت تروریستی» نشانگر توان نیروی انسانی، محاسبات دقیق و تهدید اطلاعاتی قوی برای دشمن است.

وی با تأکید بر این که دشمن باید بداند که سپاه ما قوی است و او را رصد اطلاعاتی می کند، خاطرنشان کرد: همه می دانیم که موشک پرتاب کردن با این که موشک را دقیقاً به جایی زدن که محل اجلاس سران جریان تروریستی باشد تفاوت دارد، زیرا در پرتاب موشک رصد اطلاعاتی وجود ندارد، اما موشک را به هدف زدن حاکی از اشراف اطلاعاتی سپاه بر دشمنان و سرکردگان تروریسم است.

فروزنده با بیان این که واکنش سریع سپاه نسبت به جنایت تروریستی اهواز در دل دشمن دلهره ایجاد کرده است، ابراز داشت: دشمن با مشاهده این واکنش ها درمی یابد که جمهوری اسلامی با جنایتکاران شوخی ندارد و اگر کسی یک ضربه بزند، 10 ضربه خواهد خورد و این اتفاق در جنایت اخیر افتاد، زیرا دشمن یک حمله تروریستی کور کرد، اما کار سپاه که دقیقاً قرارگاه تجمع دشمن را مورد هدف قرار داد، از نظر اطلاعاتی و امنیتی باارزش بوده و قدرت جمهوری اسلامی را به رخ همگان کشیده است./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات