۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۵۸۰۸۱۳
همزمان با سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

آغاز فعالیت تحصیلی بیش از ۱۰۰ طلبه در مدرسه علمیه حضرت زهرا بروجن

مدیر مدرسه حضرت زهرا(س) بروجن با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۳ طلبه در این مدرسه در حال تحصیل علوم دینی هستند، گفت: تاکنون ۱۱۶ دانش آموخته توانسته اند از این مدرسه با مدرک سطح عمومی که معادل کارشناسی است، فارغ التحصیل شوند.
طلاب خواهر

فاطمه صفری، مدیر مدرسه حضرت زهرا(س) بروجن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه این مدرسه علمیه در سال 61 تأسیس شده است، گفت: مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن جزء مدارس اصلی این استان با سابقه طولانی است.

وی با بیان اینکه مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن از نظر مکان آموزشی مشکل خاصی ندارد، اظهار کرد: ساختمان آموزشی این مدرسه سال گذشته در سه طبقه با بهترین تجهیزات افتتاح و به بهره برداری رسید.

صفری با اشاره به اینکه این مدرسه داری سایت کامپیوتر مجزا و یک کتابخانه کاملا به روز است، تصریح کرد: در یک کلام همه امکانات آموزشی و رفاهی برای رشد فکری و علمی طلاب فراهم است.

مدیر مدرسه حضرت زهرا(س) بروجن با بیان اینکه در حال حاضر 103 طلبه در این مدرسه در حال تحصیل علوم دینی هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون 116 دانش آموخته توانسته اند از این مدرسه با مدرک سطح عمومی که معادل همان کارشناسی است، فارغ التحصیل شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی جدید نیز 20 طلبه جدیدالورود جذب این مدرسه علمیه شده اند، افزود: این طلاب با مدرک دیپلم و به صورت تمام وقت جذب حوزه شده اند تا ان شاءالله به فراگیری علوم دینی بپردازند.

وی تأسیس مهد با رویکرد قرآنی را از برنامه های شاخص این مدرسه در سال تحصیلی جدید بیان کرد و گفت: در سالهای گذشته نشان داده ایم که در زمینه های فرهنگی، علمی، پژوهشی و تربیتی در سطح استان حرف برای گفتن داریم.

صفری با تأکید بر اینکه باید سزمایه گذاری های تربیتی را از نسل های جوان و نوجوان آغاز کنیم، اظهار کرد: در این راستا هر ساله اقدام به برگزاری دوره های تربیت مربی کودک کرده ایم که امسال نیز این دوره ویژه طلاب مدرسه برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه حضرت زهرا(س) بروجن با بیان اینکه یکی از برنامه ریزی های امسال مدرسه این است که با آموزش و پرورش همکاری های ویژه و تنگاتنگ داشته باشد، خاطرنشان کرد: توانسته ایم اداره جلسات خانگی شهرستان ویژه بانوان را به دست بگیریم و نقش مهمی در امور فرهنگی و تربیتی بانوان شهرستان داشته باشیم./9457/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات