۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۸۰۷۵۱

حضور موفق مبلغان رسانه ای در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

در پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، تعداد ۶ فیلم از آثار تولیدی مبلغان و اساتید تبلیغ رسانه‌ای به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت راه یافت.
جشنواره مقاومت

به گزارش خبرگزاری رسا، حضور موفق مبلغان رسانه ای در پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که از میان ۳۵ فیلم کوتاه راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران، تعداد ۶ فیلم توسط مبلغان و پیشکسوتان تبلیغ رسانه ای تولید شده است.

از جمله فیلم کوتاه "سِلفی سَلفی" به کارگردانی سید مهدی میرغیاثی از گروه تبلیغ رسانه ای قاب شیشه‌ای، فیلم کوتاه" سپیده" به کارگرانی هادی نادری از گروه آرمان و "ابتا" به کارگردانی سید محمود شریفی از گروه بامومنان به بخش مسابقه این جشنواره راه یافتند.فیلم های کوتاه "سِلفی و سَلفی" و "ابتا" با حمایت و همکاری مستقیم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تولید شده است.

علاوه بر این، فیلم های "سلام "، "جمعه گل"، "مستوره" به تهیه کنندگی حسین اسدی‌زاده، از پیشکسوتان تبلیغ رسانه ای موفق به حضور در بخش مسابقه این جشنواره شدند. فیلم های کوتاه "سلام" و " جمعه گل" به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، و فیلم کوتاه "مستوره" به کارگردانی الهام هادی نژاد با همکاری موسسه دینی فرهنگی مفید تولید شده است. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات