۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۸۰۶۷۳
امام جمعه ماهان:

حمله موشکی سپاه علیه تروریست ها نشان دهنده قدرت ایران است

حجت الاسلام محمدزاده گفت: حمله موشکی سپاه علیه تروریست ها به تمام جهانیان ثابت کرد که کشور ایران از امنیت بالایی برخورد دار بوده و کسی حق دخالت در این کشور را ندارد.
سپاه

حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با امنیت در کشور، گفت: سپاه با حملات موشکی به جهانیان ثابت کرد که کسی حق دخالت به کشور ایران را ندارد.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که لازمه هر جامعه ای امنیت بوده، خاطرنشان کرد: یکی از سبب هایی که کشور ایران توانسته از امنیت بالایی برخورد دار باشد این است که از نعمت بزرگی همچون سپاه برخوردار است.

وی ابراز داشت: نقش سپاه در امنیت کشور نقش بزرگی بوده که کشورهای منطقه مثل ایران، چنین امنیتی را ندارند و مردم ایران به راحتی مسافرت کرده و زندگی خود را با آرامش کامل انجام می دهند.

استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که حمله موشکی سپاه اقتدار نظام را نشان داد، بیان داشت: اقتدار سپاه ایران برای همه جهانیان ثابت شده است و اگر کشوری به فکر اخلال در کشور باشد، اول باید با سپاه روبرو شود.

امام جمعه ماهان با اشاره به این که سپاه با حملات موشکی خود جواب خوبی را در برابر حمله تروریستی در اهواز را به دشمنان داد، اظهار داشت: تمام کشورهای عربی و غربی که دشمن ایران بوده به سبب حملات موشکی ایران علیه تروریست ها به ترس و وحشت افتاده اند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند که کشور ایران از مردمی هوشیار تشکیل شده است و مردمی که چهل سال به پای انقلاب خود ایستاده اند با یک حمله تروریستی نمی توانند مردم ایران را از اسلام و انقلاب دور کنند.

حجت الاسلام محمدزاده در پایان با اشاره به این که  این حمله موشکی سپاه علیه تروریست ها بازتاب خوبی را در شبکه های مجازی به خود اختصاص داده است، گفت: حمله موشکی سپاه علیه تروریست ها نشان دهنده عزت مردم ایران است./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات