۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۸۰۵۹۰
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری:

امامان جمعه باید پرچمدار فرهنگی کشور باشند

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور با تأکید بر ضرورت تدوین نقشه راه و برنامه های راهبردی در حوزه فرهنگی گفت: امامان جمعه باید پرچمدار فرهنگی کشور باشند.
حجت الاسلام حاج علی اکبری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در ادامه بیست و دومین سفر استانی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور اولین هم‌اندیشی ائمه جمعه استان البرز در هفته اول مهر ماه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ضمن قدردانی از تلاش‌های  ائمه جمعه در عرصه های فرهنگی به جایگاه امامت جمعه  در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امامان جمعه باید پرچمدار فرهنگی کشور باشند و از ظرفیت‌های فرهنگی منطقه برای پیشبرد اهداف و برنامه های نماز جمعه استفاده کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ضمن تبیین روش مقام معظم رهبری مدظله العالی به ویژه در شرایط التهاب اجتماعی و سیاسی، افزود: نقد متوازن و به اندازه ، ارتباط بیشتر با اصناف و گروه ها،  توجه و خدمت رسانی به قشر ضعیف جامعه و ایجاد امید راه عبور از مشکلات کنونی می باشد. و باید روش مقام معظم رهبری  مدظله العالی  را ملاک عمل خود قرار دهیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در ادامه با تأکید بر ضرورت تدوین نقشه راه و برنامه های راهبردی در حوزه فرهنگی  افزود تا پایان سال 97 برنامه راهبردی و نقشه راه نهاد نماز جمعه طراحی و ابلاغ خواهد شد در پایان هر یک از ائمه جمعه استان،  گزارشی از وضعیت فرهنگی و اقدامات انجام شده ارائه نمودند./۱۳۲۵/

 

ارسال نظرات