۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۸۰۳۸۲
امام جمعه اهواز مطرح کرد؛

ضرورت ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان و زایمان در استان خوزستان

آیت الله موسوی جزایری به به عدم وجود بیمارستان تخصصی زنان و زایمان اشاره و از وزیر بهداشت خواستار آن شد تا ساخت آن در اهواز مورد توجه قرار گیرد.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه با بیان اینکه برخی شهرها همچون حمیدیه و باوی فاقد بیمارستان هستند، افزود: بیمارستان شهر کارون پاسخگوی نیاز مردم نبوده و بار درمانی همه آنها به سوی اهواز سرازیر می شود که به تبع تراکم بیمار را در مراکز درمانی آن بالا می برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ساکنان استان های اطراف نیز برای معالجه و درمان به خوزستان و اهواز می آیند، ادامه داد: همچنین حضور بیماران عراقی از جمله شهرهای ناصریه، بصره، العماره خود بر بار تراکم بیمار در اهواز را اضافه می کند.

امام جمعه اهواز به عدم وجود بیمارستان تخصصی زنان و زایمان اشاره و از وزیر بهداشت خواستار آن شد تا ساخت آن در اهواز مورد توجه قرار گیرد.

زعیم حوزه علمیه خوزستان ساخت بیمارستان جامع و بزرگ از سوی گروهی از پزشکان استان را درخواست دیگری بیان کرد که از آنها به ما منتقل شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم که این مسأله مورد توجه قرار گیرد تا بار درمانی بیمارستان های دولتی سبک تر شود./9456/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات