۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۸۰۲۶۶
امام جمعه کرمان:

تروریست ها منتظر پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران باشند

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت: دشمنان اسلام بدانند که مردم ایران پای انقلاب خود ایستاده اند و پاسخ جنایت های دشمنان را می دهند.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر گفت: تقوای الهی انسان را به خدا نزدیک و آدمی را رستگار می کند.

وی با بیان اینکه افراد مسلمان دارای نشانه هایی هستند، تصریح کرد: امر به معروف باید در جامعه اجرایی شود تا مردم و مسؤولان از فساد دوری کنند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه عده‌ای فقط در شناسنامه مسلمان هستند و گروهی مسلمان هستند اما مقید نیستند احکام اسلامی در حکومت و جامعه اجرا شود، بیان داشت: گروه سوم مسلمانان، هم در زمینه شخصی و هم در جامعه بر مبنای اسلام عمل می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی‌ با اشاره به حرکت کاروان اسیران کربلا به امامت امام سجاد و رهبری زینب کبری (س) افزود: اولین پیام کاروان این است که جریان امام حسین (ع) را به جریان جهانی و ماندگار برای نسل‌های بعد منتقل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که رمز قیام امام حسین(ع) نجات دادن جامعه از فساد بود، ابراز داشت: کشور ایران زمانی می تواند در مقابل دشمنان اسلام بایستد که روی پای خوب باشد و از اقتصاد مقاومتی در کشور حمایت شود.

وی با اشاره به این که کشور دچار رکود شد است، خاطرنشان کرد: سلامت اقتصادی مهم ترین کار دولت باید قرار گیرد زیرا امروز جامعه اسلامی از سلامت اقتصادی اسلامی دور شده است و بعضی از افراد به فساد علنی مبتلا شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که در جنایت اهواز گروهی از عزیزان شربت شهادت نوشیدند و در این بین کودک چهار ساله‌ای نیز حضور داشت، عنوان کرد: این جنایت برای همه جهان پیام داشت.

وی با اشاره به نوع پوشش خبری رسانه‌های غربی و عربی در نوع حمایت از این حادثه، بیان کرد: برخی با کمال وقاحت گفتند که حمله به میدان رژه در اهواز در واقع کشاندن جنگ به داخل کشور ایران است.

امام جمعه کرمان در پایان با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران پاسخی کوبنده به حمله تروریستی اهواز را می دهد، گفت: دشمنان اسلام بدانند که مردم ایران پای انقلاب خود ایستاده اند و پاسخ جنایت های دشمنان را می دهند./9707/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات