۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۸۰۲۶۱
امام جمعه موقت بیرجند:

جنگ اقتصادی یکی از مهم‌ترین حربه‌های دشمن در شرایط کنونی است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دشمن در طول ۴۰ سال از انقلاب اسلامی با جنگ‌های مختلف و هزینه‌های میلیاردی به اهداف خود نرسیده است، گفت: جنگ اقتصادی یکی از مهم‌ترین حربه‌های دشمن در شرایط کنونی است.
حجت الاسلام مختاری - امام جمعه موقت بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند اظهار داشت: کسانی که امروز خود را به خواب غفلت زدند باید بیدار شوند و تفکر حسینی و علوی داشته باشند.

وی گفت: متاسفانه فساد و ظلم و ستم در جوامع بشری گسترش پیدا کرده که این فسادها نیز به دلیل سیطره فرهنگ مادی بر ذهن و زندگی بشر امروزی است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید تلاش کنیم که فرهنگ توحیدی بر زندگی انسان حاکم شود، افزود: تربیت، بلوغ و رشد سیاسی از جمله ضرورت‌های مهم جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دشمنان همواره با ترویج تفکر انحرافی جدایی دین از سیاست تلاش کرده جامعه اسلامی را از رشد و تربیت سیاسی غافل کنند، تصریح کرد: باید رشد و تربیت سیاسی در جامعه داشته باشیم و آن را حفظ و گسترده و عمیق کنیم.

وی ادامه داد: در مقابل تمام تهاجمات دشمن و فتنه‌ها باید برخورد و موضع‌گیری به موقع داشت و با برخی از رفتارها و کردارها در زمین دشمن بازی نکنیم بلکه با رفتارهای سنجیده نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دشمن در طول 40 سال از انقلاب اسلامی با جنگ‌های مختلف و هزینه‌های میلیاردی به اهداف خود نرسیده است، خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی یکی از مهم‌ترین حربه‌های دشمن در شرایط کنونی است.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: دشمنان با جنگ اقتصادی تلاش می‌کنند که مردم را تحت فشار قرار دهند تا مردم از نظام و انقلاب اسلامی جدا شوند و با انجام جنگ روانی می‌خواهند موفقیت‌های انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند.

وی، پیشرفت و عظمت کشور را دارای سه رکن دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران، مسؤولان، حاکمان و مجریان سه رکن اعتلای کشور هستند و اگر به درستی عمل کنند اعتلای کشور نیز به دست می‌آید.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز مردم و اقشار ضعیف از وضعیت اقتصادی کشور ناراحت هستند و تحت فشار قرار دارند اما این مشکلات از اسلام و انقلاب نیست بلکه از خود مردم و مسؤولان است.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه علی رغم دشمنی دشمنان امروز جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف علمی، اجتماعی، هسته‌ای و بهداشتی پیشرفت داشته است، عنوان کرد: نباید برخی از فشارهای اقتصادی و گردوغبار روانی سبب شود که این پیشرفت‌های 40 ساله انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم.

وی با بیان اینکه از شرایط کنونی کشور عبور خواهیم کرد، اذعان داشت: مسؤولان ناکارآمد که نمی‌توانند کاری را برای مردم انجام بدهند بهتر است بروند./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات