۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۸۰۱۹۵
در مدرسه حضرت ابوالفضل برگزار شد،

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با حضور اساتید جانباز حوزه

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان های شهدا در مدرسه علمیه جانبازان حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.
مدرسه علمیه جانبازان حضور طلاب جانباز در گزار شهداء مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،در ششمین روز هفته دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان های شهدا در مدرسه علمیه جانبازان حضرت ابوالفضل(ع) با حضور اساتید، طلاب  جانباز و ایثارگر این مدرسه برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن توسط یکی از اساتید حوزه علمیه جانبازان آغاز و در ادامه حجت الاسلام منصور حاتمی راد استاد حوزه و دانشگاه به ایراد سخن پرداخت.

حاتمی راد با اشاره به انقلابی بودن و شاکله های آن ابراز داشت: انقلابی بودن به عمل کردن به آرمان های انقلاب است و باید رفتار ما به گونه ای باشد که در راستای انقلاب و دفاع از ارزش ها باشد.

وی در ادامه افزود: یکی از راهبردهای جنگ ما داشتن و تقویت روحیه انقلابی است.

در ادامه این مراسم طلاب و اساتید حوزه علمیه جانبازان با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) به غبار روبی و عطر افشانی  این قبور مطهر پرداختند.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام غلامرضا ساکت معاون مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) و از اساتید مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) به ایراد سخن پرداختند./978/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات