۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۸۰۱۹۳

رونمايي از اِلِمان شهداي مدفون در دانشگاه باقرالعلوم

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری مراسم رونمايي از اِلِمان شهداي تدفين شده دانشگاه باقرالعلوم(ع) خبر داد.
حجت الاسلام مریجی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمين مريجي در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام اين خبر، اظهار داشت: يکم اسفندماه 1396 دو شهيد گمنام در دانشگاه باقرالعلوم(ع) تشييع و تدفين شدند که این مراسم با حضور گسترده مردم شهیدپرور برگزار گردید.

وی افزود: اگر چه معمول اين است که همزمان با سالگرد تدفين شهدا از المان قبور این عزیزان رونمایی می شود اما در دانشگاه باقرالعلوم(ع) تلاش گردید تا در هفته دفاع مقدس این فضا آماده شود و بحمدالله روز پنج شنبه پنجم مهرماه سال جاری و در سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه(ع)، مراسم رونمایی از المان این شهدای گرانقدر برگزار خواهد شد.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم در حقیقت کاری فرهنگی است ادامه داد: در این مراسم از مسؤولين فرهنگي و علمي استان جهت شرکت دعوت بعمل آمده است.

وی اظهار داشت: قرائت قرآن کريم و زيارت عاشورا، سخنراني و اجراي سرود توسط گروه موزيک سپاه استان قم از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود و در واقع همکاران دفتر تبلیغات اسلامی با حضور در این مراسم با آرمان های شهدا تجدید بیعت می نمایند.

لازم به ذکر است، در خردادماه سال جاری نیز در نشستی با حضور مدیر کل حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس و دبیر ستاد هماهنگی شهدای بی نشان استان قم، حکم ریاست هیئت امنای شهدای بی نشان دانشگاه باقرالعلوم(ع) به حجت الاسلام والمسلمین مریجی "معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم" ابلاغ و تسلیم گردید. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات